Gjest sexysadie Skrevet 12. oktober 2003 #21 Del Skrevet 12. oktober 2003 D var herlig; episoden gav meg ny energi. Han må gjern smile til meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArMada Skrevet 12. oktober 2003 #22 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg elsker slikt. Et smil, et langt blikk, en latter - i en ellers vanlig og kjedelig situasjon. Du går videre, alene, men litt lettere til sinns, litt mer lystig.... Dagen reddet. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. oktober 2003 #23 Del Skrevet 12. oktober 2003 Flotte fyrer må bare fortsette å smile! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mannfolket Skrevet 13. oktober 2003 #24 Del Skrevet 13. oktober 2003 Flotte fyrer må bare fortsette å smile! Nei. Mannen må ha vært en kåt tulling. Menn har gått rundt som kåtinger og smilt, plystret, blunket, vinket, tutet og antastet kvinner nok så det holder for mange hundre år fremover. Tror dere ærlig talt det er så kjekt å bli sett på som KÅTINGER? Hvaslags menn gjør slikt primitivt tull? Kåte tåper. Hvor mange kvinner gjengjelder gesten? Ingen. Det blir bare for skeivt at menn skal drive på å dumme seg ut på den måten. Tross alt, vi utvikler oss heldigvis bort fra denslags. 90% av alle kameratene mine er helt enige. Menn har driti seg ut lenge nok og har ikke noe behov for å bli sett på som kåtinger lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #25 Del Skrevet 13. oktober 2003 Nei vel Selv om menn ikke vil bli sett på som grabukker så trenger de vel ikke slutte å smile for det.......? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #26 Del Skrevet 13. oktober 2003 Her ble jeg sulten....: http://www.smh.com.au/ftimages/2003/07/25/...9084181376.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mannfolket Skrevet 13. oktober 2003 #27 Del Skrevet 13. oktober 2003 Nei vel Selv om menn ikke vil bli sett på som grabukker så trenger de vel ikke slutte å smile for det.......? Nei for all del, det finnes visse situasjoner hvor menn kan og bør smile, men IKKE bare fordi det går et eller annet hunnkjønn forbi dem. De fleste jeg kjenner er møkka lei av slikt. Sulten? Han der? Bare fordi han er veltrent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #28 Del Skrevet 13. oktober 2003 han er høy! D ser du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #29 Del Skrevet 13. oktober 2003 han er høy! D ser du vel? Er det god nok grunn? Hva med han her da, hvis det er det store kriteriet: http://plugin.elmobo.com/historical_docume...-25-8-2001b.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #30 Del Skrevet 13. oktober 2003 han der er stygg, null tenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #31 Del Skrevet 13. oktober 2003 han der er stygg' date= null tenning Men du sa jo at høyden var det som talte? Nå roter du skikkelig altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #32 Del Skrevet 13. oktober 2003 niks! høyde har mye å si, men ser han ut som ett rævgleks hjelper d itj stort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå