Gjest loveli Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 http://www.dagbladet.no/2010/08/31/nyheter/utenriks/dyremishandling/dyrenes_nyheter/13202146/
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Hadde jeg kommet over det kvinnemennesket der hadde jeg røska tak i vedkommede og kasta hu ut i elva kjappere enn hu hadde klart å løfta valpene. Godt man endelig får se hvem som står bak dyremishandling.
sebra Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Huff enkelte mennesker er så grusomme, men jeg trøster meg med at hun får sin straff snart. Og at hun mest sannsynlig ikke kommer til å få det så lett resten av livet. Det eneste positive jeg ser i denne saken, er at sånne saker kommer frem i medienes lys og på dagsordenen, man skal desverre ikke langt utenfor norge, før folk har ett helt annen syn på dyrehold og hva dyr betyr.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 man skal desverre ikke langt utenfor norge, før folk har ett helt annen syn på dyrehold og hva dyr betyr. Synes absolutt ikke man har bedre holdninger ang. dyrs velferd her i Norge.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Hadde jeg dumpet over det menesket i gjerningen eller i visshet om den i ettertid hadde jeg ikke kunnet stå til ansvar for mine handlinger. Sitter gjerne inne for å gi sånne folk hva de fortjener.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #6 Skrevet 4. september 2010 Skal mye til for å ryste meg, men denne videoen ble jeg fryktelig kvalm av å se på! Det verste er likegyldigheten til jenta - at hun ler av det? Valpene kan ingen hjelpe nå, men denne jenta må være seriøst ødelagt følelsesmessig. Har som regel ingen sympati for mennesker som oppfører seg på denne måten, men tenker at hun trenger øyeblikkelig hjelp slik at hun kan få en forståelse for hva som er human oppførsel. Hvis hun kan gjøre slikt med hjelpesløse valper, hva kan hun finne på med mennesker svakere enn seg selv, f.eks spebarn eller liknende??? Håper hun blir funnet og satt i behandling fortere enn svint!!!
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #7 Skrevet 4. september 2010 "Nettstedet 4chan, som nylig identifiserte den britiske kvinnen som dumpet en katt i en søppelkasse, har nå rettet øynene mot den unge kvinnen." Så hun ler nok ikke så veldig mye lenger tror jeg. Etter at hun dama kasta den katta i en søppelkasse, tok det en liten stund og det lå på 4chan, så fant folk fort ut hvem hun var og hun angret nok litt da på hva hun hadde gjort!
Gjest Serena Skrevet 4. september 2010 #8 Skrevet 4. september 2010 Hadde jeg truffet på kjerringa hadde jeg leid inn en fyr fra hells angeles til å volda henne, deretter pakket henne i past levende og hevet henne på elven.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #10 Skrevet 4. september 2010 http://www.dagbladet.no/2010/09/04/nyheter/utenriks/dyremishandling/dyrenes_nyheter/13254615/ for de som ikke har lest
Plutseliten Skrevet 4. september 2010 #11 Skrevet 4. september 2010 Hadde jeg kommet over det kvinnemennesket der hadde jeg røska tak i vedkommede og kasta hu ut i elva kjappere enn hu hadde klart å løfta valpene. Godt man endelig får se hvem som står bak dyremishandling. Helt enig. Jeg blir så kvalm av det her at jeg ikke har ord. Jeg får så vondt i hjertet - at noen kan fryde seg over å hive uskyldige valper i elven (mishandling av dyr generelt), får meg til å nå et nivå av sinne jeg ikke kan forklare. Takk gud for at hun er identifisert og får sin straff. Fy, så forkastelig.
Gjest Raindrops Skrevet 5. september 2010 #12 Skrevet 5. september 2010 http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/fem-valper-reddet-fra-drukningsdoeden-3281959.html Fem av dem ble reddet iallefall
TittTitt Skrevet 6. september 2010 #13 Skrevet 6. september 2010 Noen som har link til den gruppen på facebook ang dette her? Har hørt det er en gruppe der, men jeg finner den ikke. Bra at 5 valper ble reddet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå