Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Mell86
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal jo legge i pigmenter igjen i håret om det er så blondt. Når jeg farget fra veldig blondt til brunt påførte de først pigmenter og da så det ut som jeg hadde farget håret rødt, og så tok de i brunfargen.

Så rart hun ikke gjorde dette da...

Jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort jeg. De sier jo sikkert " du skulle kommet tilbake, nåhar du jo vært hos en annen frisør og fikset det", selv om du er misfornøyd.

Skrevet

Man skal jo legge i pigmenter igjen i håret om det er så blondt. Når jeg farget fra veldig blondt til brunt påførte de først pigmenter og da så det ut som jeg hadde farget håret rødt, og så tok de i brunfargen.

Jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort jeg. De sier jo sikkert " du skulle kommet tilbake, nåhar du jo vært hos en annen frisør og fikset det", selv om du er misfornøyd.

Skrevet

Jeg tenker at du er for seint ute, for du burde gått tilbake igjen med en gang. Nå har du jo prøvd å fikse det igjen, og har ikke gitt frisøren i Norge muligheten til å rette det opp igjen.

Skrevet

hun forpigmenterte det med noe gyldent forpigmentering.

Jeg spurte henne da om ikke det sku være rødt, siden jeg har farget det fra blondt til brunt før hos en annen frisør som brukte rødt.

Hun sa da at man kunne bruke gyldent også.

Skrevet

Jeg tenker at du er for seint ute, for du burde gått tilbake igjen med en gang. Nå har du jo prøvd å fikse det igjen, og har ikke gitt frisøren i Norge muligheten til å rette det opp igjen.

sant det..

Tenker også på det at om noen andre går til samme frisør å får like grønt hår.

skulle nesten snakka med frisøren å fortalt om det slik at dem vet til en annen gang kanskje.

Skrevet

Kjøp av vare = 14 dagers reklamasjonsrett... Og man har reklamsjonsrett hos frisør,gå og klag, hun har faktisk ødelagt håret og en eller annen kompensasjon skal du ha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...