AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Det har vært noen sugetråder her i det siste, om man liker det og for de som ikke liker det. Nå er det en her for oss som liker det Noen historier å fortelle? Pleier du å gi blowjobs på byen? Tar du spruten? Fjes/munn? Sugd flere på en gang? You name it. Min beste opplevelse var da jeg sugde fem på en gang og lot dem sprute i vei Deres tur!
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Det har vært noen sugetråder her i det siste, om man liker det og for de som ikke liker det. Nå er det en her for oss som liker det Noen historier å fortelle? Pleier du å gi blowjobs på byen? Tar du spruten? Fjes/munn? Sugd flere på en gang? You name it. Min beste opplevelse var da jeg sugde fem på en gang og lot dem sprute i vei Deres tur! Du må ha en veldig stor munn
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Min beste opplevelse var da jeg sugde fem på en gang og lot dem sprute i vei *Grøss* Litt trist at du aldri får vite om de virkelig tenner på deg. Det er jo lett å komme når man blir sugd... Heller du enn meg, for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Nytter ikke gutter. Skriv i vei, start nye tråder og prøv overbevise dere selv. For det første: tror dere ikke vi ser at det er ungen/uerfarne/nyskjerrige guttevalper , som i tillegg er jomfru som starter og svarer her inne? For det andre: Jenter som ELSKER suging, kun det, finnes ikke. Da er de horer. Jenter og sex = forelskelse og nærhet.
FantasDick Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 Jenter og sex = forelskelse og nærhet. Nei. --- Jeg er så feig at ikke tar spruten i munnen når jeg suger (dårlige erfaringer..), men når jeg engang gav en partner en BJ i bilen (på en parkeringsplass, æsj ) så bestemte jeg meg for å "just do it!" Det var slettes ikke ille, og både jeg og han var rimelig fornøyde etterpå. Høres kanskje ikke så fresht ut for andre, men det var ett steg for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå