Kami88 Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Hei! Vår kamerat fyller snart 25, og han holder en fest. Vi vil finne på noe gøy til festen som gjør han glad. En lek eller underholdning. Han er en snill og glad fyr med humor, og er også intelligent. Vi er tomme for ideer, og spør om dere har noe skikkelig bra lek/underholdning som kan være rettet mot han. Vi er åpne for alt stort og smått, tradisjonelt eller utradisjonelt! F.eks. en quiz med en vri, eller tenke-seg-frem-til lek, drite-ut litt, +++. Utrolig takknemlige for svar!
Meaty Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Hei! Vår kamerat fyller snart 25, og han holder en fest. Vi vil finne på noe gøy til festen som gjør han glad. En lek eller underholdning. Han er en snill og glad fyr med humor, og er også intelligent. Vi er tomme for ideer, og spør om dere har noe skikkelig bra lek/underholdning som kan være rettet mot han. Vi er åpne for alt stort og smått, tradisjonelt eller utradisjonelt! F.eks. en quiz med en vri, eller tenke-seg-frem-til lek, drite-ut litt, +++. Utrolig takknemlige for svar! Jeg er kanskje litt gammeldags, men jeg synes at "charades" er ganske gøy. Jeg kommer bare ikke på hva det heter på norsk... Det er altså når man skal mime for å forklare et ord eller uttrykk. Akkurat som brettspillet Fantasi, bare at man mimer i stedet for å skrive. Hvis noen har Fantasi eller Pictionary, er det bare å bruke kortene derfra for å få oppgaver. Ellers må dere ha en som leder spillet og finner på ord, og så dele inn i to lag. En annen ting som er morsomt er å fortelle en historie, hvor man skal si kun ett ord hver, etter tur. Det høres kanskje ikke så festlig ut, men det kan bli ganske morsomme historier etter hvert.
LadyB Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Jeg er kanskje litt gammeldags, men jeg synes at "charades" er ganske gøy. Jeg kommer bare ikke på hva det heter på norsk... Det er altså når man skal mime for å forklare et ord eller uttrykk. Akkurat som brettspillet Fantasi, bare at man mimer i stedet for å skrive. Hvis noen har Fantasi eller Pictionary, er det bare å bruke kortene derfra for å få oppgaver. Ellers må dere ha en som leder spillet og finner på ord, og så dele inn i to lag. Tror det norske begrepet rett og slett er "Mimeleken" og det er veldig moro!
Kami88 Skrevet 6. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2010 Takk for svar! De lekene du nevner høres morsomme ut! Kom på at jeg har prøvd det med historie før, og det førte til mange gode latter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå