AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Har en ny mobil som har gått drittreigt fra jeg fikk den. Er en touch mobil og den blir bare treigere og treigere. Sendte den inn tre uker etter jeg kjøpte den, fikk den tilbake etter en mnd hvor det sto at de hadde restarta mobilen og at de ikke fant noe galt.. Nå går det enda treigere, den henger seg opp veldig ofte og innimellom så slår den seg av. Nøler med å sende den inn, så de kan si at det ikke er noe galt igjen. Jeg merker jo at det er noe galt med den... Den skal jo ikke henge seg opp og være så ubeskrivelig treig.. Gjelder reklamasjon hvis de påstår alle 3 gangene jeg sender den inn at den ikke er ødelagt?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Reklamasjon gjelder når det er en produktfeil/fabrikkfeil/produksjonsfeil. Tåpelig det, "Nei den fungerer jo, og det er jo det vi har garanti på".... Hvordan er det når du har levert den inn da? F.eks når du går til butikken der du kjøpte den, og be de taste på den, og bruke den for å se hvor treg den faktisk er.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Klart det er noe galt med den når den henger seg opp og slår seg av! Men om de dustehuene nekter for at det er noe galt med den, er det ikke lett å komme noen vel... Du kan jno spørre forbrukerrådets jurister, det er gratis å spørre dem om råd og det er ikke dyrt å ringe, eller du kan sende dem en epost http://forbrukerportalen.no/seksjon/kontakt_forbrukerradet
Glitnir Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Sier de at det ikke er noe galt med den eller at de ikke finner ut hva som er galt? Stor forskjell... I sistnevnte tilfelle er jo dette helt uproblematisk - du forlanger å få en telefon som funker. Dersom de mener at det ikke er noe galt, så får du heller ta en diskusjon om hva som faktisk forventes av vanlig ytelse av tilsvarende telefon, og dersom du ikke kommer noen vei kan du prøve å true med å ta saken videre.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Windows Mobile? De telefonene er nok slik by design. Umulig å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå