LamaLover Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 http://dinosau.blogg.no/ Den fokuserer en del på det usunne kroppsfokuset som er i dagens samfunn i dag. Hun skriver veldig bra, og har selv opplevd skyggesiden av sunnhetsmanien. Jeg leser den hver dag, og det er ikke mange blogger som fengsler like mye som denne:) I hvert fall ikke for meg!
Glynis Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Som blogg synes jeg den er grusom. Hun har sikkert mye på hjertet, men oppsettet, layouten, måten hun skriver på (ekstremt hakkete) og alle de forstyrrende bildene gjør det totalt uleselig for meg.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Enig med Glynis. Er ikke noe flyt i det hun skriver.
LamaLover Skrevet 31. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2010 Som blogg synes jeg den er grusom. Hun har sikkert mye på hjertet, men oppsettet, layouten, måten hun skriver på (ekstremt hakkete) og alle de forstyrrende bildene gjør det totalt uleselig for meg. Hmm, synd du synes det..:/ Jeg synes alle bildene gjør den mer underholdende og lettfordøyelig, på en måte. Hun får inn litt humor i temaer som er alt annet enn humoristiske. (Noe av det hun skriver er jo morsomt også, men det meste er ikke det) Jeg synes det i hvert fall er verdt å gi den en sjanse selv om det er mye bilder og en "grusomme layouten".
Gjest Raindrops Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Alle de lolcat-bildene gjorde at alt fremstod som utrolig useriøst.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Saken med blogg er at det tar en ikke mange sekundene før man vet om man liker det eller ikke. Det er viktig med førsteinntrykket, og folk flest "gir ikke en blogg en sjangse" hvis det virker useriøst og rotete. Det har noe med hvordan det ser ut, samt skrivestil.
LamaLover Skrevet 31. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 31. august 2010 (endret) Okei, dere skal jo få mene som dere menre og kanskje er ikke førsteinntrykket det beste. I hvert fall ikke for de fleste. Men for å illustrere det jeg mener med at hun skriver bra og gripende da: http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/article3770844.ece Men det er kanskje mest for de som kan relatere seg til det hele.. Endret 31. august 2010 av LamaLover
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #9 Skrevet 31. august 2010 Om hun bare hadde skrevet slikt i bloggen sin som det er på den linken og ikke hatt lol-cats bildene der så hadde jeg da synes det var mye bedre allerede. Hun trykker jo bloggen ned i skiten og omtrent sender lesere bort etter 1 sekunds lesing pga layouten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå