AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Er det ekkelt om en jente har arr? Mindere sexy?
Gjest Huffsa Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 ALLE har vel arr et eller annet sted, uansett fra om det er fra en operasjon, en ulykke, et fall som barn, eller andre ting.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 ALLE har vel arr et eller annet sted, uansett fra om det er fra en operasjon, en ulykke, et fall som barn, eller andre ting. Ja, de fleste har vel det, men jeg har veldig mange etter en stor ulykke.. syntes selv de er litt ekle, men kanskje fordi jeg forbinder dem med hva som skjedde..
Gjest Huffsa Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Ja, de fleste har vel det, men jeg har veldig mange etter en stor ulykke.. syntes selv de er litt ekle, men kanskje fordi jeg forbinder dem med hva som skjedde.. Jeg har veldig mange etter selvskading og knall og fall, men syntes ikke jeg er ekkel selv om jeg har de.. De er en del av meg, og det er veldig lite jeg kan gjøre med de. Hvis en fyr ikke vil ha meg fordi jeg er ekkel pga arrene mine så kan han virkelig bare ryke og reise.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Jeg liker faktisk "katestrofearr", de viser at folk har overlevd noe, og det i seg selv har en verdi hos mange.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Jeg liker faktisk "katestrofearr", de viser at folk har overlevd noe, og det i seg selv har en verdi hos mange. Det er sant, er veldig glad jeg overlevde! de største arrene er egentlig i minnet.. men de kan ingen se.. Har fått høre at det ser sexy ut, men vet ikke om de sa det bare for å trøste..
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 Det er sant, er veldig glad jeg overlevde! de største arrene er egentlig i minnet.. men de kan ingen se.. Har fått høre at det ser sexy ut, men vet ikke om de sa det bare for å trøste.. Kanskje fra noen, og for andre er det en reell tenning på selve arret (jeg er i siste gruppe, kan sitte og se på nakenbilder og drømme meg bort om hvordan de er å stryke hendend over huden, kjenne teksturen i de, følge de med fingrene, og kanske ikke minst, det å bli vist noe som er så intimt for mange *kremt* glemte meg litt bort her virker det som *host*). Og de fleste? Gir blanke i selve arret, men tar det som en del av pakken.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #9 Skrevet 1. september 2010 Kanskje fra noen, og for andre er det en reell tenning på selve arret (jeg er i siste gruppe, kan sitte og se på nakenbilder og drømme meg bort om hvordan de er å stryke hendend over huden, kjenne teksturen i de, følge de med fingrene, og kanske ikke minst, det å bli vist noe som er så intimt for mange *kremt* glemte meg litt bort her virker det som *host*). Og de fleste? Gir blanke i selve arret, men tar det som en del av pakken. Takk for fint svar:) Har selv blitt vant med å ha dem etterhvert, Er ikke flau over dem.. men noen dager liker jeg dem, for det får meg til å tenke på hvor heldig jeg er som fikk leve, mens mange andre ikke fikk det.. mens andre dager er det tyngere og de får meg til å tenke på hvor jævlig det som skjedde den dagen egentlig var.. og hvor mye det har ødelagt kropp og sinn.. Jeg overlevde tsunamikatastrofen.. Og er veldig glad for at jeg gjorde det!
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #11 Skrevet 1. september 2010 spørs kanskje størrelsen osv. Fin side:-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå