Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk til anskaffelse av 509 - Paradoxal i dag, og syns såklart den er helt nydelig :sjenert:

Hvilken Chanel-farge er din favoritt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rouge Noir, Black Satin og Paradoxal er fine, samt Ballerina til daglig bruk. Nå skal det sies at jeg ikke bruker neglelakk så ofte, men man må jo ha noen i tilfelle lysten skulle dukke opp. :)

Skrevet

Jeg gikk til anskaffelse av 509 - Paradoxal i dag, og syns såklart den er helt nydelig :sjenert:

Hvilken Chanel-farge er din favoritt?

Bruker ikke neglelakker fra Chanel, synes det er ufattelig dårlig kvalitet på de.

Skrevet

jeg synes den koster for dyrt for å være "bare" neglelakk, så jeg kommer nok ikke til å kjøpe en... Men jeg ville ikke takket nei til en i gave. :fnise: Da ville jeg ha "Jade".

Skrevet

Bruker ikke neglelakker fra Chanel, synes det er ufattelig dårlig kvalitet på de.

Er vel dine negler som ikke holder så godt på neglelakk, da...Negler har også som mye annet behov for pleie for godt resultat: forbered, vedlikehold og etterbehandling.

Dessuten er det en kjent sak at man skal iallfall bruke underlakk om ikke overlakk óg (beskytter også neglene). Kommer veldig an på fargen og fargemettheten. Neglelakker med shimmer/glitter holder bedre på, tåler mer,samt feks rød neglelakker holder bedre enn type lysrosa neglelakker. Har nå hatt feks hatt min Paradoxal på i 5 dager faktisk og kun litt avflasset på høyre tommel, og tenke seg til jeg er mye i vann. Det er uten underlakk-overlakk fordi jeg hadde det ikke tilgjenglig, da holder det i en uke:) Neglelakken holder også bedre ved bruk av nail-buffer,(bare ikke poler for mye/ofte bare noen ganger i året)

Når det er sagt syns jeg Paradoxal er fantastisk, Particuliere

er nydelig passer til alt, Rouge Noir er klassisk herlig, Miami Peach utrolig fin når man har litt farge...

Neste på lista blir Khaki Rose, nyyydelig pudderfarge, også vil jeg ha Blue satin :) som nattehimmelen:)

ELSKER Chanel lakkene, har oppunder 10 stk nå, rundt 2000 kr det haha, det er vel en haug som jeg er dønn tragisk at jeg har brukt så mye på neglelakker, men for meg er det de som funker for meg, + at jeg har en liten fetish for lakker generelt, har en ca 40 tilsammen i forskjellige merker haha!! Faller alltid tilbake på Chanel hvis jeg har prøvd noe annet.

Chanel Le Vernis :rødme:

Skrevet

Føler at jeg bare MÅ ha Khaki Vert, den ser veldig fin ut! Men jeg skulle jo egentlig slutte å kjøpe så mange neglelakker, får håpe jeg klarer meg med Essie Sew Psyched :fnise:

Skrevet

Er vel dine negler som ikke holder så godt på neglelakk, da...Negler har også som mye annet behov for pleie for godt resultat: forbered, vedlikehold og etterbehandling.

Dessuten er det en kjent sak at man skal iallfall bruke underlakk om ikke overlakk óg (beskytter også neglene). Kommer veldig an på fargen og fargemettheten. Neglelakker med shimmer/glitter holder bedre på, tåler mer,samt feks rød neglelakker holder bedre enn type lysrosa neglelakker. Har nå hatt feks hatt min Paradoxal på i 5 dager faktisk og kun litt avflasset på høyre tommel, og tenke seg til jeg er mye i vann. Det er uten underlakk-overlakk fordi jeg hadde det ikke tilgjenglig, da holder det i en uke:) Neglelakken holder også bedre ved bruk av nail-buffer,(bare ikke poler for mye/ofte bare noen ganger i året)

Når det er sagt syns jeg Paradoxal er fantastisk, Particuliere

er nydelig passer til alt, Rouge Noir er klassisk herlig, Miami Peach utrolig fin når man har litt farge...

Neste på lista blir Khaki Rose, nyyydelig pudderfarge, også vil jeg ha Blue satin :) som nattehimmelen:)

ELSKER Chanel lakkene, har oppunder 10 stk nå, rundt 2000 kr det haha, det er vel en haug som jeg er dønn tragisk at jeg har brukt så mye på neglelakker, men for meg er det de som funker for meg, + at jeg har en liten fetish for lakker generelt, har en ca 40 tilsammen i forskjellige merker haha!! Faller alltid tilbake på Chanel hvis jeg har prøvd noe annet.

Chanel Le Vernis :rødme:

jo, neglene mine fungere bra med neglelakk, men jeg synes ikke chanel har gode neglelakker.

Skrevet

Bruker kun Chanel lakk. Elsker Lotus Rouge, Black Satin, Vendetta, Ballerina, Cassis og Cosmic Violine.

OPI er også veldig bra.

Skrevet

Bruker som regel neglelakken fra TL-Design, synes den er mye bedre enn Chanel sin.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Allegoria : ) En sart og vakker rosafarge. Nestemann blir vel blue satin.

Skrevet

orange fuzz :-)

Skrevet

jo, neglene mine fungere bra med neglelakk, men jeg synes ikke chanel har gode neglelakker.

Flere som syns neglelakken til chanel er dårlige? For det syns jeg virkelig ikke, men det funker vel for noen da men ikke alle tydligvis...

Skrevet

Flere som syns neglelakken til chanel er dårlige? For det syns jeg virkelig ikke, men det funker vel for noen da men ikke alle tydligvis...

Det kommer jo fryktelig mye ann på hva man bruker hendene til om dagene. Sitter man bare og ser ut vinduet kan den vare i evigheter, mens hos en husmor kan den vare en halv dag.

Skrevet

Det kommer jo fryktelig mye ann på hva man bruker hendene til om dagene. Sitter man bare og ser ut vinduet kan den vare i evigheter, mens hos en husmor kan den vare en halv dag.

Jeg selv har henda veldig mye i vann som sagt, både jobb og privat, er frisør og har en mini-zoo hjemme hvor jeg konstant er i aktivitet med armer og hender, så den er jo grei...

Skrevet

Jeg har kun én lakk fra Chanel (Paradoxal :rødme: ), så jeg er ikke veldig erfaren, men jeg syns ikke den sitter godt i det hele tatt, en av de dårligere jeg har prøvd. Den flasser av tuppen på neglene allerede etter et par dager, det gjør ikke andre lakker. Mulig dette skjer fordi jeg har myke negler.

Skrevet

jeg har noen neglelakker fra chanel, og syns de har mange fine farger! 509 er siste kjøp. Men syns ikke de sitter noe godt på altså... Har billigere neglelakker som sitter mye bedre og lenger enn chanel sine.

Skrevet

Hos meg sitter ingen neglelakker, men Chanel er den som likevel fungerer best (selv om den ikke sitter lenge, den heller). Er veldig glad i Rouge Noir :)

Skrevet

den mintgrønne!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...