AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Nå har fylket mitt begynt å skal ta betalt for hunder under 40cm på bussen. Jeg syntes dette er totalt unødvendig å betale mellom 14 og 40kr (alt ettersom hvor du skal) for at hunden skal sitte på fanget ditt. Når en hund er så liten at den ikke tar plass, hvorfor i allverden må man da betale for den? ¨¨ Noen som kan hjelpe meg med et klagebrev jeg kan skrive??? Jeg syntes det er helt drøyt å måtte betale 24kr hver dag for hunden min som sitter på fanget mitt hele buss turen! Det er jeg virkelig ikke med på! Busselskapet har tidligere hatt en regel om at hunder under 40cm kom på gratis, nettopp fordi de ikke tok noen plass og kunne sitte på fanget dersom bussen ble full. Men nå er det plutselig galt, etter mange ÅR med denne reglen? IDIOTER
Glitnir Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Du får jo bare klage til det aktuelle busselskapet da. Eventuelt skriv sinte lesebrev til avisen eller noe, det er jo en måte å få oppmerksomhet på Frem til de eventuelt skulle ombestemme seg så er det jo ikke så mye annet å gjøre enn å betale - busselskapet bestemmer selv hvilken pris de tar for sine tjenester.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Sært! Ville kontaktet NRK i din by... Da pleier det å skje mer enn hvis man bare sender en klage.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå