Spekulator Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Jeg trenger innspill på gode låter å trene til- Begynner å bli litt lei av de samme sangene Hvilken låt synes du er den beste til trening, den som gjør at du yter litt ekstra, gir litt ekstra gass? Personlig liker jeg best å trene til låter med god "beat" (så man holder tempoet oppe) og gjerne remix'er. (Ikke noe særlig fan av hard rock etc..) Har du noen gode tips?
Rights Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 (endret) Jeg trenger innspill på gode låter å trene til- Begynner å bli litt lei av de samme sangene Hvilken låt synes du er den beste til trening, den som gjør at du yter litt ekstra, gir litt ekstra gass? Personlig liker jeg best å trene til låter med god "beat" (så man holder tempoet oppe) og gjerne remix'er. (Ikke noe særlig fan av hard rock etc..) Har du noen gode tips? Her er noen jeg kommer på i farten: Eric Chase - The Way it is Michael Mind Project - Feel your body David Guetta - Commander Kato - Turn the lights off Drunkenmunkey - Calabria Pi - Fight for this love Eeeeeeetc.. Endret 1. september 2010 av Rights
Spekulator Skrevet 1. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2010 Her er noen jeg kommer på i farten: Eric Chase - The Way it is Michael Mind Project - Feel your body David Guetta - Commander Kato - Turn the lights off Drunkenmunkey - Calabria Pi - Fight for this love Eeeeeeetc.. Tusen takk for forslag- Akkurat det jeg mente med låter med god "beat", så disse må nok anskaffes! Kommer du på flere så er det bare å ramse opp!
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Gigi D'Agostino - I'll Fly With You (Bla Bla Bla remix) Linkin Park ft Jay-Z - Numb/Encore Lady Gaga - Alejandro remix Lasgo - Something Kommer ikke på flere nå... :gjeiper:
Rights Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Her er noen til: Sia - Clap your hands Stromae - Alors on Danse Mario Lopez - Sadness (Thomas Petersen Edit) Rushroom feat. Fara - Better Of Alone Dash Berlin - Till the sky falls down Mr. Phillips - 7th day (CJ stone remix) Antiloop - Believe Bennie Bennasi & Kelis - Spaceship
Mir Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Jeg har mye trance på lista mi, men en sang som virkelig får meg til å skru opp hastigheten uansett hvor sliten jeg er og har lyst til å avslutte er det kun 1 som gjelder: Rammstein - Du Hast
Spekulator Skrevet 1. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2010 Her er noen til: Sia - Clap your hands Stromae - Alors on Danse Mario Lopez - Sadness (Thomas Petersen Edit) Rushroom feat. Fara - Better Of Alone Dash Berlin - Till the sky falls down Mr. Phillips - 7th day (CJ stone remix) Antiloop - Believe Bennie Bennasi & Kelis - Spaceship Takk Mer Mer!
Rights Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 Har massevis på lur. Men finner du alle da ?
Rights Skrevet 1. september 2010 #9 Skrevet 1. september 2010 Her er noen til.. : Jolie - Irresistible Funky Chicos - Touch me (paramond edit) Black Eyed Peas - Rock That Body (Chris Lake Remix) Sound System - Dreamscape George Fate - Turn Around (About Blank & KLC Radio Edit) Velile & Safri Duo - Helele (Klaas Radio Edit) Jasper Forks - River Flows In You (Radio Mix) Goldfrapp - Rocket (Tiesto Remix) Darius & Finlay & Shaun Baker - Show Me 10 (DJ Gollum Edit) Inna - Amazing
Spekulator Skrevet 1. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 1. september 2010 Her er noen til.. : Jolie - Irresistible Funky Chicos - Touch me (paramond edit) Black Eyed Peas - Rock That Body (Chris Lake Remix) Sound System - Dreamscape George Fate - Turn Around (About Blank & KLC Radio Edit) Velile & Safri Duo - Helele (Klaas Radio Edit) Jasper Forks - River Flows In You (Radio Mix) Goldfrapp - Rocket (Tiesto Remix) Darius & Finlay & Shaun Baker - Show Me 10 (DJ Gollum Edit) Inna - Amazing Dét problemet får vi ta etter hvert. Driver og hører på sangene på YouTube for å høre om de "passer" meg. Vi har tydeligvis lik musikksmak når det gjelder treningsmusikk Takk for alle forslag- Tar gjerne imot flere!
Safira Skrevet 1. september 2010 #11 Skrevet 1. september 2010 Du kan prøve noen av sangene til Pendulum, f.eks. Watercolour, Granite og Showdown. For min del synes jeg de passer fint å trene til, men det er ikke sikkert de er helt det du er ute etter
Spekulator Skrevet 1. september 2010 Forfatter #12 Skrevet 1. september 2010 Guru Josh Project - Infinity. God "beat" og godt driv!
Spekulator Skrevet 1. september 2010 Forfatter #13 Skrevet 1. september 2010 Du kan prøve noen av sangene til Pendulum, f.eks. Watercolour, Granite og Showdown. For min del synes jeg de passer fint å trene til, men det er ikke sikkert de er helt det du er ute etter Skal høre på de- Jeg er åpen for alle forslag! Takk
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #14 Skrevet 2. september 2010 Laurent Wolf - walk the line Sextasy - East Clubbers Riverside - Sidney Samson Im in the house - Steve Aoki Cooler than me - Mike Posner David Guetta - Gettin' over you We no speak americano - Yolanda be cool & DCUP Escape me - Tiesto Super treningsmusikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå