AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Hvor får man tak i disse klærne, eller noe som ligner? Synes "lusekofte kjolene" var supersøte! http://www.klikk.no/mote/detnye/shopping/article604679.ece
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Jeg tror dette er dolce & gabbana og ikke d&g. Og hvis jeg har rett selges de ikke i Norge. London har flere Dolce & gabbana butikker. Lekkert, men svindyrt! Saa vaer forberedt paa aa betale.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Jeg tror dette er dolce & gabbana og ikke d&g. Og hvis jeg har rett selges de ikke i Norge. London har flere Dolce & gabbana butikker. Lekkert, men svindyrt! Saa vaer forberedt paa aa betale. Eh.. D&G er forkortelse til dolce & gabbana
Kitty_katt Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Eh.. D&G er forkortelse til dolce & gabbana DG er vel forkortelsen til Dolce & Gabbana som er "hovedmerket", D&G er et undermerke av Dolce and Gabbana.. Slik som Marc Jacobs er hovedmerket, men så får man Marc By Marc Jacobs som undermerke.
Gjest Badabing Skrevet 1. september 2010 #7 Skrevet 1. september 2010 DG er vel forkortelsen til Dolce & Gabbana som er "hovedmerket", D&G er et undermerke av Dolce and Gabbana.. Slik som Marc Jacobs er hovedmerket, men så får man Marc By Marc Jacobs som undermerke. Stemmer. Og undermerkene er som regel mye billigere enn "hovedmerket". Veldig søte klær, ja
Krissaa Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 Jeg elsker disse! Håper jeg får råd til å ta meg råd i høst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå