Lillebi Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #21 Skrevet 7. oktober 2003 Jeg brukte lys kokesjokolade. De ble veldig gode! (Synd jeg ikke lagde større deig...) Jeg liker hvit sjokolade, men jeg tør ikke prøve det inni boller. I sommer prøvde jeg kaffe mocca med hvit sjokolade i stedet for mørk, og det ble lat for kvalmende!
Dødspingvinen Skrevet 7. oktober 2003 #22 Skrevet 7. oktober 2003 Jeg så forresten ett kokkeprogram her hvor de bare tok standard "sjokade" i bollene. Så veldig godt ut det og.
Gjest sunshine-t Skrevet 13. oktober 2003 #23 Skrevet 13. oktober 2003 nå har jeg altså laget boller med sjokoladefyll. brukte lys kokesjokolade i noen og mørk i noen andre. og det ble jo rett og slett en suksess!!! de ble sååå gode!!! og på toppen penslet jeg vispet eggelomme og størdde over sukker og kanel, sånn at de ble litt spøre på toppen. guuuud så gode de ble!!!!!!
Rannva Skrevet 13. oktober 2003 #24 Skrevet 13. oktober 2003 Dersom du får besøk av barn, kan non stop være populært. Sjokoladen flyter litt ud, men fargen gjør det hele litt artig. Men ikke legg dem i midten, bland i hele deigen.
Gjest sunshine-t Skrevet 13. oktober 2003 #25 Skrevet 13. oktober 2003 hmmm det må jeg prøve nestes gang. ikke bare barn som liker det....
Gjest Lea Skrevet 13. oktober 2003 #26 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg pleier å grovhakke sjokoladen og blande den i deigen. Har også prøvd non-stop. Ba blir det farge rundt non-stop-ene.. kjempefestlig. Min favoritt er grovhakket kokesjokolade og rosiner. Begge deler i samme deig. Og gjene noen hakkede nøtter også.
vrimmel Skrevet 14. oktober 2003 #27 Skrevet 14. oktober 2003 jeg har laget vanlige muffins meg hvit sjokolade inni - synes det ble godt, men veldig rart.. nesten litt nøtteaktig smak på en måte - også er det veldig mektig, så jeg foretrekker fremdeles blåbærmuffins :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå