Gå til innhold

sjokolade inni bollene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg brukte lys kokesjokolade. De ble veldig gode! (Synd jeg ikke lagde større deig...)

Jeg liker hvit sjokolade, men jeg tør ikke prøve det inni boller. I sommer prøvde jeg kaffe mocca med hvit sjokolade i stedet for mørk, og det ble lat for kvalmende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så forresten ett kokkeprogram her hvor de bare tok standard "sjokade" i bollene. Så veldig godt ut det og.

Gjest sunshine-t
Skrevet

nå har jeg altså laget boller med sjokoladefyll. brukte lys kokesjokolade i noen og mørk i noen andre. og det ble jo rett og slett en suksess!!! de ble sååå gode!!! og på toppen penslet jeg vispet eggelomme og størdde over sukker og kanel, sånn at de ble litt spøre på toppen. guuuud så gode de ble!!!!!! :P

Skrevet

Dersom du får besøk av barn, kan non stop være populært. Sjokoladen flyter litt ud, men fargen gjør det hele litt artig. Men ikke legg dem i midten, bland i hele deigen.

Gjest sunshine-t
Skrevet

hmmm det må jeg prøve nestes gang. ikke bare barn som liker det.... :ler:

Skrevet

Jeg pleier å grovhakke sjokoladen og blande den i deigen. Har også prøvd non-stop. Ba blir det farge rundt non-stop-ene.. kjempefestlig.

Min favoritt er grovhakket kokesjokolade og rosiner. Begge deler i samme deig. Og gjene noen hakkede nøtter også.

Skrevet

jeg har laget vanlige muffins meg hvit sjokolade inni - synes det ble godt, men veldig rart.. nesten litt nøtteaktig smak på en måte - også er det veldig mektig, så jeg foretrekker fremdeles blåbærmuffins :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...