cyanid Skrevet 31. august 2010 #1 Del Skrevet 31. august 2010 ja hva? Dette smakte ingenting,og jeg reagerte på muskatnøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 31. august 2010 #2 Del Skrevet 31. august 2010 Muskat er grusomt. Jeg fikk muskat på grøten min engang når jeg var liten. Jeg smakte litt og sa jeg ikke ville ha mer. Mamma ble sint, siden jeg hadde mast meg til grøt, og sa jeg måtte spise opp. Jeg sto på mitt, og sa at hun i det minste måtte ta en smak før jeg skulle vurdere å spise opp. Hun tok en skje, og jeg slapp å spise opp grøten min. På grøt fungerer det veldig godt å bytte ut muskat med kanel. Hva angår ostesaus vet jeg dessverre ikke. Jeg følte bare for å dele min muskathistorie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 31. august 2010 #3 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Muskat på grøt!!?? Jeg liker muskat, men akkurat det hørtes helt Uffameg ut! Jeg tok grillkrydder ved en feiltakelse, og det var heller ingen slager. Så over til temaet: jeg synes pepper (svart) og de typiske tørkede urtene som oregano, timian, estragon og/eller basilikum smaker godt i ostesaus. Det kommer selvsagt litt an på hva sausen skal brukes til, men til mange pastaretter passer en eller flere av disse urtene godt. Grovmalt pepper er nesten bestandig bra Endret 31. august 2010 av Spinell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 31. august 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 31. august 2010 brukte masse pepper, men det smakte dødskjedelig, ikke som i går (med muskat) og da hadde jeg ikke engang melk, som jeg erstattet med vann i går.. kanskje det var kiwis first price revet ost som gjorde susen framfor coops jeg kjøpte i dag? Hmm.. *matlei vegetarianer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 31. august 2010 #5 Del Skrevet 31. august 2010 Nok salt og ein sprut sitron gjer susen, saman med svart peppar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #6 Del Skrevet 31. august 2010 Dijonsennep kan også sprite opp ostesausen. Men bruk en skikkelig ost med litt sterk smak også, ellers er det ikke rart at det blir tamt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå