AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Er det noen som har erfaring? Er produktene bra?
AnneBonny Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 (endret) Lukter litt merkelig (Coffeeberry antioksidant.) - Produktene jeg har prøvd (Revitalizing cleanser og serum) holder det som loves + Får ikke kjøpt det i Norge og det er et ganske dyrt merke. Fant mitt på Ebay billigere. Kommer ikke til å bruke det fast pga pris og tilhørighet, går for MD. Men kommer virkelig til å bruke det ved siden etter behov. Synes det Serumet er skikkelig bra etter å ha brukt MD scrub eller MD cleaner(!) Endret 31. august 2010 av AnneBonny
Honesty Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Du får kjøpt Priori i norske hudpleiesalonger, men prisen er ublu. Jeg fikk en sterk allergisk reaksjon på serumet med idebenone, og det var hakket før jeg måtte til lege.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Takk for svar Jeg bruker også MD, elsker skrubben. Tror jommen jeg skal forsøke, er mye overbevisende på nett. Aldri hørt om merket før jeg leste om det i en engelsk blogg for noen uker siden. Høres ikke bra ut Honesty. Bra det finnes varierte produkter Er ikke alle som tåler dem alle.
Regineh Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Eg er hudpleier, og vi selger det i vår salong.. har fått veldig gode resultater og fornøyde kunder - veldig effektivt mot rynker, og veldig bra for pigmentflekker.. litt stive priser , fra 900 - 1200 for ein krem, men det funker, og det er endå bedre enn MD Formulations. Det beste vi har no for rynker eller pigmentflekker/ujevn hud. Prøv det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå