Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring? Er produktene bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lukter litt merkelig (Coffeeberry antioksidant.) -

Produktene jeg har prøvd (Revitalizing cleanser og serum) holder det som loves +

Får ikke kjøpt det i Norge og det er et ganske dyrt merke. Fant mitt på Ebay billigere. Kommer ikke til å bruke det fast pga pris og tilhørighet, går for MD. Men kommer virkelig til å bruke det ved siden etter behov.

Synes det Serumet er skikkelig bra etter å ha brukt MD scrub eller MD cleaner(!)

Endret av AnneBonny
Skrevet

Du får kjøpt Priori i norske hudpleiesalonger, men prisen er ublu. Jeg fikk en sterk allergisk reaksjon på serumet med idebenone, og det var hakket før jeg måtte til lege. :forvirret:

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg bruker også MD, elsker skrubben. Tror jommen jeg skal forsøke, er mye overbevisende på nett. Aldri hørt om merket før jeg leste om det i en engelsk blogg for noen uker siden.

Høres ikke bra ut Honesty. Bra det finnes varierte produkter :Nikke: Er ikke alle som tåler dem alle.

Skrevet

Eg er hudpleier, og vi selger det i vår salong.. har fått veldig gode resultater og fornøyde kunder - veldig effektivt mot rynker, og veldig bra for pigmentflekker.. litt stive priser , fra 900 - 1200 for ein krem, men det funker, og det er endå bedre enn MD Formulations. Det beste vi har no for rynker eller pigmentflekker/ujevn hud. Prøv det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...