Gjest Gjest Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Hvis en mann er veldig hårete... På stedene menn vanligvis har hår selvsagt... Men mer og andre steder. Legger, lår og rumpe er heldekte. Masse på brystkassa og istedet for en liten veiviser er hele magen er dekt, og oppover mot halsen... Og litt på skuldrene og mye på ryggen.... Er sjansen stor får at barna hans blir hårete da? Selv om faren hans og brødrene er mer normalt behåret, og dama hans (mora til kommende unger) sin far og brødrene hennes er normalt behåret? Det ser jo ikke ut til å ligge i familien, selv om mennene der er litt mer behåret enn andre jeg vet om. Så er det bare tilfeldig? Kan ungene bli bare litt hårete eller er blir de sannsynlgivis også veldig hårete?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Det er nok en mulighet vil jeg tro. Faren til ei vennine av meg er ekstremt hårete og venninna mi har også mer hår enn hun vul ha. Broreren hennes har faktisk mindre hår enn henne. Så jeg vet ikke, kanskje han arvet mer fra moren?
Gjest TS Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Moren nevnte jeg ikke engang, for hun er like lite hårete som de fleste andre damer. (Og jeg vet hun ikke bruker bøttevis av voks/barberhøvel
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Det kan du vel ikke vite sikkert vel?
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Det kan du vel ikke vite sikkert vel? Jeg har såpass mye å gjøre med den familien at jeg kan si meg sikker på det. Barbering kan jo skje ganske ofte, men det etterlater gjerne stive, mørke hår etter kort tid. Voksing kan først skje når håret har vokst ut litt, hun har aldri "lange barter" Men det er jo mulig jeg bare ikke har fått med meg at det bedrives mye hårfjerning hos henne. Så da tror dere det er "arvelig"? En person blir ikke veldig hårete uten at mor eller far er det?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Genetikk er genetikk og ikke alltid så veldig logisk http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/article3597706.ece
Gjest Annette Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Genetikk er genetikk og ikke alltid så veldig logisk http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/article3597706.ece Kanskje han har et hårkromosom for mye Et lyspunkt er at han og eventuelle barn ikke får måne på hodet og viker fra panna med det første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå