Gjest LineaKristine Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Hei Jeg har tenkt til å ta laserbehandling for arrene jeg har i ansiktet etter to år med heftig omgang med kviser. Jeg har ventet nå i to år på at dette skal minske, men arrene er fortsatt røde og store, spesielt i kinnene. Det jeg lurer på er om det er noen her inne som har tatt slik laserbehandling? Hvor mye koster det? Er det et sted i Oslo som ikke er så dyrt og som gir gode resultater? Gjør det vondt? Hvor mange ganger må man ta disse laserbehandlingene før man ser noe ordentlig resultat?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Hei jeg har ikke tatt det enda,men vurderer å bestille time hos laserklinikken i oslo.Det koster det 400 kr pr gang og det kommer ann på arrene hvor ofte man må dit.Men man må vente til solen er borte for å få gjort noe..Gå på laserklinikken.no for p skjekke det ut.
Gjest LineaKristine Skrevet 1. september 2010 #3 Skrevet 1. september 2010 Hei jeg har ikke tatt det enda,men vurderer å bestille time hos laserklinikken i oslo.Det koster det 400 kr pr gang og det kommer ann på arrene hvor ofte man må dit.Men man må vente til solen er borte for å få gjort noe..Gå på laserklinikken.no for p skjekke det ut. Ok, takk for svar
Gjest Elyssa Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Heisann. Kan ikke dele en så altfor stor erfaring, men jeg har i hvert fall fjernet føflekker med laser hos laserklinikken i Oslo, og jeg var ikke spesielt fornøyd. Dette er flere år siden, så det kan jo være at det er bedre nå. Har en venninne som har fjernet couperose-arr med laser (Sprengte blodårer/røde streker under øynene), og hun var veldig fornøyd. Dette var derimot på Rikshospitalet. Hvis du skal fjerne arr med laser må du huske at du blir veldig rød i en god stund etterpå, så du ikke får helt sjokk Utenom laser så finnes det en veldig god behandling som fjerner arr.. Hvis jeg ikke husker helt feil heter den Pepita..? Utføres hos hudpleier
Gjest LineaKristine Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Heisann. Kan ikke dele en så altfor stor erfaring, men jeg har i hvert fall fjernet føflekker med laser hos laserklinikken i Oslo, og jeg var ikke spesielt fornøyd. Dette er flere år siden, så det kan jo være at det er bedre nå. Har en venninne som har fjernet couperose-arr med laser (Sprengte blodårer/røde streker under øynene), og hun var veldig fornøyd. Dette var derimot på Rikshospitalet. Hvis du skal fjerne arr med laser må du huske at du blir veldig rød i en god stund etterpå, så du ikke får helt sjokk Utenom laser så finnes det en veldig god behandling som fjerner arr.. Hvis jeg ikke husker helt feil heter den Pepita..? Utføres hos hudpleier Joda, du kan mer enn meg så takk for svaret:) skal sjekke ut det med "Pepita". Regner med at man blir rød ja. Jeg gikk til hudpleie med kvisene mine før, og da kom jeg ut fra salongen spreng-rød annen hver helg, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå