Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ParaNoia
Skrevet

Hei:-)

Tenkte jeg skulle dele paranoian min med dere:-P

Lurer på om noen har har opplevd eller opplevd at dama har hatt et ca 15 cm langt sår på siden (kun ene siden) etter bruk av en stroppløs BH (str D)og trang penkjole noen gang??

Såret var ikke en fordypning i huden som gnagsår oftest er men en forhøyning som et brannsår/kloremerke..

Så det dagen etter da det var ferskt, når når hun kom hjem fra helgeturen. Nå har det gått en uke og er et langt smalt sår med skorpe!

Da jeg konfronterte henne når jeg først oppdaget det sa hun det var BH'n som hadde gnagd og jeg sa kremt, hun hentet BH og la den oppå, det passet ganske bra med bh'n men ikke helt..

Har aldri sett noe lignende, og de fleste damer jeg kjenner/har kjent flytter på bhn gjenom kvelden hvis de merker den gnager!?

At det kan bli litt irritert og rødt i huden har jeg sett før men aldri sår.

Sliter litt med og legge bort mistenksomheten så blir glad for andres meninger/erfaringer!:-)

På forhånd takk for seriøse svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Det kommer vel an på inntaket av alkohol f.eks. det. Jeg er fæl med å ha merker og blåmerker og små sår uten å ha peiling på hvor de kommer fra..

Gjest navnelapp
Skrevet (endret)

Om dette er sant eller ikkje er det berre ho som veit. Paranoide kjærestar er noko av det minst sjarmerande eg veit om. Ha ein god dialog med henne, la henne vere seg sjølv, elsk henne og ver den beste mannen ho kan få, så blir ho nok hos deg. Å kontrollere og overvåke kjæresten sin er eit av mange steg ein kan ta i retninga av å miste henne.

Endret av Alt godt
Skrevet

Slapp av, det er helt sikkert et sår etter BHen.. Jeg har fått sår av stroppeløse BHer før, de kan ha en sånn ekkel gummikant som gjør at man kan få litt vond.. Hvis du fortsatt føler deg usikker på kjæresten din, får du ta en prat med henne.

Skrevet

Har ikke opplevd å få sår, men jeg har fått røde merker som har sittet lenge, og det med BH med stropper. En stroppeløs BH sitter ofte strammere enn en med stropper, og selv om det høres litt rart ut, så er det absolutt ikke utenkelig at hun har fått sår fra den. En BH sitter litt anderlede på enn når man legger den inntil, og kanskje hun syntes den gangde, men at det var verdt å holde ut, og ikek ante at hun kunne få et sår. Hun synes sikkert det er litt flaut, og ville derfor ikke fortelle det til deg.

Jeg ville trodd på henne, og ikke vært mistenksom lenger.

Skrevet

Godt mulig hun snakker sant. Vonde eller ødelagte BH'er kan lage de merkeligste sår og er man i farta (spesielt med litt alkohol i seg) er det ikke alltid man merker seg det så godt.

Skrevet

Helgetur ja.. med hvem.. og til hvor..?

Fikk seg vel en omgang med en eller annen fyr i fylla, så gikk det litt over styr..

Skrevet

Du tror at en mann har klort henne da eller? Hvorfor skulle han gjøre det der, er det et naturlig sted?

Skrevet

Dette høres veldig sant ut, og mye mer sannsynlig enn at hun tilfeldigvis er klort av en kar i bh-kanten :gjeiper:

Skrevet

Jeg klorer meg selv hele tiden, spesielt når jeg kler av meg og spesielt etter et par glass. Merker det ikke før dagen etter. Det blir røde streker med skorpe, som katteklor.

Da mener jeg kler av meg alene, altså.

Men du - dette kommer du ikke til bunns i! Stol på din kjære, slapp av, vær en god kjæreste og ha det bra sammen. Det er ikke kjekt med mistenksom kjæreste.

Skrevet

Slutter aldri å undre meg over hvor mye psykt sjalu folk kan koke ihop. *grøsser*

Skrevet (endret)

Jeg trenger ikke en gang å være full. Er jeg stressa eller har dårlig tid og klærne ligger feil (uten at det vises) -så er det ikke sikkert at jeg tar med tid til å fikse det med en gang for å si det sånn. Og jeg retter sjeldent på undertøy og strømpebukser ute blant folk, da venter jeg ofte til jeg kommer meg på do -det kan jo se ganske tacky ut å drive å klå på seg selv offentlig. Poenget er at klær som ligger feil kan gi merker og gnagsår, og merkene kommer ganske fort!

Og en annen ting -negler kan være skumle, egne altså! En brukket, ødelagt eller skarp negl kan rispe opp og gi ganske fine, lange og røde merker. Nok å bare skulle rette på håret, kjolen eller gestikulere når man prater det så har man plutselig "skadet" seg selv. Skal sies at jeg kan være litt klønete av meg -men etter det jeg vet om mine venner så er jeg ikke alene! ;)

Endret av Colargol
Skrevet

En venninne av meg fikk kjøttsår i løpet av en kveld med bh som gnagde. Det jeg reagerer på er at du ikke stoler på henne, hvorfor vil du være sammen med en jente du ikke stoler på? Personlig kunne jeg aldri vært i et forhold uten tillit.

Skrevet (endret)

Hadde det vært et "sex-klor", så hadde det vært mer enn ett klor, og litt mer på skrå eller mer loddrett. Ikke vannrett i kant med BHen.

BHer kan være torturvåpener, bare så det er sagt!

Endret av Jade
Gjest Anjelika
Skrevet

Da jeg konfronterte henne når jeg først oppdaget det sa hun det var BH'n som hadde gnagd og jeg sa kremt

Hadde typen min "konfrontert" meg med et sår og svart på forklaringen med et kremt, så hadde jeg gått og hentet BHen for å kvele han med den.

Regner med du må ha andre grunner til å være paranoid enn bare dette?

Uansett så er det vel lite sannsynlig å få et langt kloremerke langs siden av sex, med mindre hun bedrar deg med en ulv.

Skrevet

Det der har jeg og fått, både etter stroppeløs BH og etter bruk av stay-ups med sånn gummikant øverst. Er ikke alltid man merker det gnager med en gang, så jeg kan mer enn gjerne tro hun snakker sant. Om hun gjør det eller ei, det vet bare hun, og var jeg deg ville jeg godtatt unnskyldningen uten å mase mer.

Skrevet

Hadde typen min "konfrontert" meg med et sår og svart på forklaringen med et kremt, så hadde jeg gått og hentet BHen for å kvele han med den.

Uansett så er det vel lite sannsynlig å få et langt kloremerke langs siden av sex, med mindre hun bedrar deg med en ulv.

:fnise:

TS, det høres ut som om du har et stort problem. Og det problemet er ikke at dama di er utro.

Skrevet

Litt off topic, men: Hva skjer med dobbeltmoralen som tilsier at det tydeligvis er greit for kvinner å true med kvelning av partner dersom han er sjalu eller usikker? Ja, jeg skjønner at det er en "matter of speaking", men hva hadde reaksjonen blitt hvis en mann skrev: "Hadde kjæresten vært sjalu på [...]/ hatt flere humørsvingninger/ etc., hadde jeg hentet beltet for å kvele henne."

Skrevet

Nei,vet du hva hadde kjæresten min kremtet og antydet noe annet enn den forklaringen jeg hadde gitt angående en liten rift i huden så hadde jeg sannsynligvis tatt på meg bh`en igjen, gått ut døra å neppe kommet tilbake. Som en annen her påpeker så bør det for din (og hennes skyld) være noe som stikker dypere enn dette siden du har problemer med å tro på henne. Hvis det ikke er det så er det på høy tid å gå litt i seg selv.

Skrevet

som en sa over her så får jeg også masse skrammer,blåmerker og sår i fylla, utne å en gang vite hvordan jeg har fått dem.

ja det er mulig at en bh kan lage sår. jeg skulle dra av meg en i fylla en gang og da fikk jeg skrapemerke i ansiktet pga spjælen inni Bhen.

huff, du virker seriøst slitsom å være sammen med når du er så paranoid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...