Fuckman1983 Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Hvordan foretrekker dere kvinner at mannens utstyr skal være frisert? Selv har jeg det rimelig kort over pikken og glattbarberte baller, og trives med det. Har kun fått gode tilbakemeldinger på det også
Gjest MikeWaters Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Hvordan foretrekker dere kvinner at mannens utstyr skal være frisert? Kort ved øra vil jeg tro!
Gjest KateW Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Så lenge det gjemmer seg en STOR, BANKENDE; PULSERENDE MONSTERKUK i krattskogen, gir jeg faen.
Gjest MikeWaters Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Så lenge det gjemmer seg en STOR, BANKENDE; PULSERENDE MONSTERKUK i krattskogen, gir jeg faen. Å, du er så inni helvete enspora asså
Gjest petre Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Så lenge det gjemmer seg en STOR, BANKENDE; PULSERENDE MONSTERKUK i krattskogen, gir jeg faen. Helt enig Foretrekker dog hår fremfor glatt.
Piggsvin Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Så lenge han ikke har en monster-busk så spiller det ingen rolle. Kortklipt eller glatt får være opp til han.
Lykkelitenen Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Menn skal ha hår... For all del, det er opp til hver enkelte hva man vil ha på seg selv, men jeg foretrekker en partner med hår. Hår er manndig! Glatt er blææææ og det stikker :S
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 Det er det samme for meg, så lenge det ikke er for heftig hårvekst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå