Gjest Pharmadilla Skrevet 31. august 2010 #1 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Nå kom jeg nettopp hjem etter besøk i en ordentlig undertøysforretning, hvor jeg ble målt og vurdert etter alle kunstens regler. Konklusjonen ble som følger: Jeg er IKKE, som jeg selv har trodd i mangfoldige år, en 75A. Jeg er en 65D! Så feil går det altså ann å ta. Jeg gikk opp 3 størrelser i cup'en! Så- jeg vil gjerne få oppfordre alle kvinner til å gjøre det samme. Er du sikker på at du bruker riktig BH-størrelse? Endret 31. august 2010 av Pharmadilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. august 2010 #2 Del Skrevet 31. august 2010 Opplevde det samme for en tid tilbake. Gikk opp 2 størrelser! Jeg forstår ikke hvordan det er mulig (men det er jo det!) for oppfordringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pharmadilla Skrevet 31. august 2010 #3 Del Skrevet 31. august 2010 Så bra! Det er en utrolig forskjell, å ha på seg en BH som faktisk passer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. august 2010 #4 Del Skrevet 31. august 2010 Så bra! Det er en utrolig forskjell, å ha på seg en BH som faktisk passer! Ja, det er en helt utrolig følelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. august 2010 #5 Del Skrevet 31. august 2010 Samme her! Gikk fra 95DD til 70J. Helt fantastisk! Nå har jeg faktisk noe som støtter ordentlig (det trodde jeg jo at jeg hadde før også, men det kan bare ikke sammenlignes), og dessuten sitter ting som det skal; ikke sklir den opp bak på ryggen, ikke krøller cupen, null dobbelpupp, den lille biten mellom cupen sitter inntil huden, stroppene detter ikke ned. Koster mer, men definitivt verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #6 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg gikk fra 80B til 75A da jeg ble målt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #7 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg gikk fra 85 B, til 75 D (eller C, alt etter type og fasong). Det er en himmelvid forskjell. Fra å ha en bh som ikke hadde en annen funksjon enn å dekke brystene, har jeg nå en bh som støtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pharmadilla Skrevet 31. august 2010 #8 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg gikk fra 80B til 75A da jeg ble målt Men er det ikke bedre å ha noe som passer da? Puppene dine blir jo ikke mindre selv om du tar på seg en mindre BH, de beholder jo størrelsen sin.. De ser sikkert bedre ut med riktig BH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #9 Del Skrevet 31. august 2010 Men er det ikke bedre å ha noe som passer da? Puppene dine blir jo ikke mindre selv om du tar på seg en mindre BH, de beholder jo størrelsen sin.. De ser sikkert bedre ut med riktig BH Joda Det bare høres så lite ut når resten av verden blir både D og E når de får målt seg. Fordelen er jo å kunne fråtse i rimelige bh'er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 31. august 2010 #10 Del Skrevet 31. august 2010 Nå kom jeg nettopp hjem etter besøk i en ordentlig undertøysforretning, hvor jeg ble målt og vurdert etter alle kunstens regler. Konklusjonen ble som følger: Jeg er IKKE, som jeg selv har trodd i mangfoldige år, en 75A. Jeg er en 65D! Så feil går det altså ann å ta. Jeg gikk opp 3 størrelser i cup'en! Så- jeg vil gjerne få oppfordre alle kvinner til å gjøre det samme. Er du sikker på at du bruker riktig BH-størrelse? 65d er da grasalt mye større enn 75 a. Hvordan pokker fikk du på deg 75a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pharmadilla Skrevet 31. august 2010 #11 Del Skrevet 31. august 2010 65d er da grasalt mye større enn 75 a. Hvordan pokker fikk du på deg 75a? Hehe, si det.. hvis BHen er for liten, blir det dobbeltpupp. Hvis BHen er VELDIG for liten, stikker den på en måte bare ut fra brystet. Ligger ikke inntil, fortalte dama med ekspertisen meg. Dermed har jeg trodd at jeg ikke klarte å fylle ut A-cup'en en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 31. august 2010 #12 Del Skrevet 31. august 2010 Hehe, si det.. hvis BHen er for liten, blir det dobbeltpupp. Hvis BHen er VELDIG for liten, stikker den på en måte bare ut fra brystet. Ligger ikke inntil, fortalte dama med ekspertisen meg. Dermed har jeg trodd at jeg ikke klarte å fylle ut A-cup'en en gang... hmm jeg tror og jeg kanskje bruker for liten størrelse.. men aner ikke om det er cupen eller rundt ryggen som er for lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 31. august 2010 #13 Del Skrevet 31. august 2010 Link til alle som lurer på hvilken størrelse de skal ha. http://www.rigbyandpeller.com/advice-centre/bra_fitting.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pharmadilla Skrevet 31. august 2010 #14 Del Skrevet 31. august 2010 hmm jeg tror og jeg kanskje bruker for liten størrelse.. men aner ikke om det er cupen eller rundt ryggen som er for lite Kom deg til noen som har greie på det! De måler deg og hjelper deg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 31. august 2010 #15 Del Skrevet 31. august 2010 Kom deg til noen som har greie på det! De måler deg og hjelper deg =) Har ikke vært borti mange undertøysbutikker som er så behjelpelig med dette. hvor gikk du hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pharmadilla Skrevet 31. august 2010 #16 Del Skrevet 31. august 2010 Har ikke vært borti mange undertøysbutikker som er så behjelpelig med dette. hvor gikk du hen? Jeg snek meg forlegent inn på Triumph Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 31. august 2010 #17 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg snek meg forlegent inn på Triumph ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 31. august 2010 #18 Del Skrevet 31. august 2010 65d er da grasalt mye større enn 75 a. Hvordan pokker fikk du på deg 75a? 75A - 70B - 65C. Det er jo bare én cupstørrelse fra 65D - ikke særlig grasalt vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 31. august 2010 #19 Del Skrevet 31. august 2010 75A - 70B - 65C. Det er jo bare én cupstørrelse fra 65D - ikke særlig grasalt vil jeg si. b er to cup str fra d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 1. september 2010 #20 Del Skrevet 1. september 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Måler meg ca en gang i året! Og bliiiir sååå fortvilet når eg ser venninner og bekjente gå med feil størrelse og NEKTER å høre på mitt råd; gå og mål deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå