Gå til innhold

Antrekk i Mars Bryllup

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa

Det blir stilig! Litt sånn burka-feeling det, kanskje vil skulle legge myggnetting over hullene slik at vi kanskje ikke overskygger svigerforeldre, tremenninger og andre rare slektninger?

Lily

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Herregud for noen barnslige ****unger dere er! Ja nå bruker jeg direkte hets og om det blir fjernet er bare bra for da kan det hende moderator får sett hvordan dere slenger dritt om andre mennesker!!!

Hvis hun ønsker å bruke rosa ascona så må hun da bare gjøre det!!! Hvorfor ialledager skal dere være dirkete ekle og slemme mot henne??? Dere aner da ingenting om hvordan ting er der hun kommer fra??? Dere virker for meg som to snobber som aldri hadde turt å bevege dere inn på en H&M butikk fordi noen faktisk kunne se dere der! Latterlig spør du meg!

Gå et annet sted å sleng dritt om folk denne tråden hører ikke hjemme her en gang!

Og til sist:

Voks opp og lær dere folkeskikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jepp... og de fire hundre kusinene i tillegg da... icon_biggrin.gif Og til den som påsto at jeg er snobb- nei, det er jeg ikke. Jeg er intet mer enn en fattig skoleelev som mer enn gjerne handler på h&m- men som setter umåtelig pris på kvaltitet og det originale.

Lily

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ooops..Er du sikker på at det var 18.000 og ikke 180,-?Virker ikke på meg som om du er en pike med den bakrunnen en kjole til 18.000 krever.Eller har du slått deg opp i finansverdenen?Venter i spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Milla er vel ikke den hun utgir seg for,tror jeg.SKAL du egentlig i bryllup "Milla"?Er ikke dette bare noe du fantaserer om?!Høres ut som om du ØNSKER å omgås eliten ikke at du er en DEL av den.

Beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du Milla, jeg har ikke giddet å lese alle 7 (!) sidene i denne tråden, så jeg har sikkert mistet noen poenger, men:

Det antrekket du beskriver høres kjempeflott ut (bortsett fra det med "kø"?!?), men er KUN passende hvis det står oppgitt "Antrekk: Galla" i invitasjonen. Perler i håret ville jeg synes var upassende, men det er vel en smaksak.

Personlig ville jeg også tonet ned en så lys farge som isblå med et mørkere sjal, i samme stoff eller et "kontrast"stoff.

Det er ikke moro å være overpyntet i bryllup, og er i grunnen verst for den som har skeia for mye ut. Jeg var i et bryllup hvor en gjest hadde "tatt den helt ut" med lys, alt for overdådig kjole og perler i håret, og alle syns litt synd på henne. Det var liksom så åpenbart at hun var helt ute å kjøre når det gjaldt skikk og bruk. Omtrent samme blikk som noen hadde fått hvis de satte seg til bords og spiste med skje i stedet for kniv og gaffel hvis du forstår. Eller rapte høyt under middagen.... Hun var en nydelig jente, men overstrålte selvsagt ikke bruden den dagen. Bare så litt dum ut stakkars.icon_frown.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvordan det provoserer med personer som har penger, bruker dem, og innrømmer det. Det provoserer med vakre mennesker, med glam og intelligent humor.

Og det provoserer vanvittig når tråder er signert "Milla".

...for ikke å snakke om når alt dette er samlet inn i ett innlegg!

Fy og skam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at det står "pent antrekk" i invitasjonen. Det er en nivå 3 i "pynting". Først er galla (der kommer din kjole inn), så kommer mørk dress/smoking (der KAN kjolen din gå, litt avhengig av "volum"), og til slutt kommer pent antrekk. For inspirasjon om hva som er riktig antrekk der, let opp litt bilder fra det kongelige bryllupet i Nederland: Typisk kortere, lysere kjoler. En lang kjole kan gå hvis den er enkel (i Norg, fordi vi ikke er så nøye på det, i erderland ville det vært fy-fy). Mannen skal ikke ha smoking når det står "pent antrekk".

Bare en liten faktainfo i alt tøyset og tullet...icon_smile.gif

Skoene høres uansett drit lekre ut, og kan sikkert brukes til flere kjoler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Høres for min del ut som om dere er misunnelige på Milla. Herregud, la henne bruke kjolen hun har fått av forloveden sin! Etter det jeg har fått høre kommer hun til å bli helt nydelig, gleder meg til bilde av kjolen legges ut på nett!

Lily

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For the record: Jeg finnes ikke misunnelg på Milla - mitt innlegg var kun ment som hjelp i skikk og bruk-jungelen.

Kjolen høres rålekker ut, det samme gjør pelsen. Og takke meg til selskinn fra dyr som i det minste har levd i det fri, i forhold til stakkars plagede minker. Digresjon.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla: et helt seriøst spørsmål:

Hvordan har du tenkt å feste perlene i håret? Jeg har tenkt på dette lenge, men siden jeg har kort hår synes jeg ikke det er så enkelt, når håret ikke kan settes opp eller noe.

Har du noen gode tips?

Alternativt bruker jeg Body-tatoo som jeg limer i håret. Det er lekkert det også.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det er veldig enkelt, perlene er festet på små klyper som kan settes slik du vil, og de sitter svært godt.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milla,

hvor har du fått tak i disse hår-perlene?

Har lett etter sånne, men fant ingen med klyper!

Høres jo mye enklere ut!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stenger denne tråden nå.

Den handler ikke lenger om det som var temaet og det er mer drittkasting enn diskusjon.

I tillegg tror jeg Milla har fått en del svar på det.

moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...