Gå til innhold

Antrekk i Mars Bryllup

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Milla - pynt deg etter alle kunstens regler. Ta på deg den isblå kjolen din (som forøvrig høres aldeles nydelig ut) + tilbehøret du nevnte.

Og hva dere andre angår som har svart negativt m.h.t. Milla's spørsmål - GET A LIFE - dere er så misunnelige at det er flaut å lese det dere skriver.

Stå på Milla *klem*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Jada, jeg skal bruke den isblå kjolen og kåpen og perlene i håret.... det blir så bra så.

Liker og pynte meg jeg, og det er gøy med Bryllup.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg skal snart legge ut hjemmesiden min så der vil jeg også legge ut ett bilde av kjolen, det er nok flere som lurer på hvordan den ser ut så jeg vil gjerne vise den frem.

Skal gi beskjed når hjemmesiden er online.

Milla

PS: Kanskje jeg skal legge ut min Manolo Blahnik og Jimmy Choo sandaler/pumps også, bare for å provosere litt icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Hei!

Synes jeg aner en viss usikkerhet mht. seg selv og misunnelse her inne. Klart Milla skal få bruke den kjolen hun vil! Tragisk at folk må rakke ned på oss andre som faktisk er stolte av seg selv og vil ta seg godt ut. Trodde dere var voksne her inne! Nå hørtes jeg litt slem ut i tonen, men etter å ha fulgt denne tråden litt på sidelinjen synes jeg det blir mer og mer drittkasting enn gode råd. Lykke til Milla!

Lily1212[ Dette Innlegg er endret av: Lily den 2002-02-27 15:24 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Godt å høre... Synes jeg aner en aldri så liten misnøye mot signaturen Milla her inne. Må si jeg hadde sansen for den "Oppgitt kvinne" signaturen din. Lo godt når jeg så reaksjonene jeg!

Klem fra Lily

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Vel, jeg er nok den her inne som vekker mest avsky blant enkelte. Det med Oppgitt kvinne synes jeg var en god ide men jeg måtte jo avsløre det før eller siden.

Hele saker bunner ut i at jeg har hjulpet en venninne med valg av kjole og elektrolyse i ansiktet pga. endel mørke hår på hake og overleppe. Og nå trener hun sammen med meg slik at hun blir litt fastere i fisken så vi ikke må snøre korsettet så stramt icon_smile.gif. Hun blir så fin så, veldig fin faktisk. Hun er en søt jente men trenger litt hjelp fra andre for at hun skal bli en vakker brud.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Synes det er snilt av deg jeg. Ikke alle har energi eller inspirasjon nok til å ta et steg nærmere det punktet de vil være på. Flott gjort synes nå jeg! Både for hennes egen og brudgommens del. Nå kan hun gifte seg, se nydelig ut og alle er fornøyde. Har en viss avsmak mot "hjemmesnekrede" store anledinger og amatørlike bruder.

Lily

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jepp, jeg også, ikke noe er verre enn en brud med "hjemmefikset-preg" over seg. På en såpass spesiell dag bør man unne seg profesjonell hjelp, det bør prioriteres i budsjettet.

Har jobbet endel tidligere i Kirken og sett mange mislykkede bruder dessverre, og mange av dem er heller ikke 100% fornøyd med seg selv og det VISES!!!!

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Milla

Har nå skumlest både dine innlegg ang valg av kjole og make-over av din venninne.

Er du ikke redd for at hun kommer over disse sidene en gang? Om hun gjør det så skjønner hun heeeelt sikkert at det er om henne (og deg). Skjønner at du vil være snill med henne...men jeg hadde aldri tatt sjansen med å utlevere henne slik. Man vet jo aldri icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg tror sjansen er svært liten, hun kan knapt skru på en pc og har heller ikke nett tilgang der hvor hun bor/arbeider.

Ikke det at hun er uintelligent men hun interesserer seg ikke for data.

Milla 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Herlighet, når en først skal gifte seg, skal en jo gjøre det ordentlig! Da nytter det ikke med gammel ford sierra og hjemmesnekret hår og sminke! Selv ville jeg nok vært så glad og nervøs denne spesielle dagen at jeg ville vært meg selv evig takknemmelig for at jeg faktisk tok meg råd til å la noen andre fikse mitt utseende slik at jeg kunne konsentrere meg om noe helt annet... Eller hva?

Lily

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde synes det var kjempekoselig om min forlover hadde vært med meg på forberedelsene jeg, men det er jo fordi, (dersom jeg overhode skulle giftet meg,) jeg ikke ville hatt en forlover som tenker følgende tanker om meg:

* "jeg må hjelpe henne så hun ikke blir den styggeste i hele bryllupet..."

eller

*" det kommer x antall modeller, noe må gjøres for at de ikke skal overgå min venninde i hennes eget bryllup..."

Men ang kjolen din, dersom du vet hva folk kommer til å komme med i dette bryllupet, og vet at du ikke vil føle deg ukonfertabelt pyntet i kjolen din, hvorfor i all verden skulle du ikke kunne gå med den da?

"pent antrekk" ville ikke jeg i min "daglige" omgangskrets tenkt på som gallakjole, men jeg har da også noen venninder som hadde ment "kjempepent"/galla selv om de skriver "pent antrekk"

Det er du som kjenner brudeparet og gjestene, og det er du som vet om det blir overpyntet. Ikke alle andre her inne.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Endret av moderator.

Jeg hører stadig folk si at de ikke vil gå til frisør/sminkør fordi de "diller så mye", det viser jo bare hvor uvitende de er. Det er en kunst og legge en naturlig men lekker brude make-up, og det er vanselig og sette opp hår men alikevel få det til å se mykt og blank ut og ikke stivt av billig hårspray. En kunst som svært få uutdannede behersker, selv om de liker og tro det.

Milla

Den eneste ekte Milla1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-02-28 00:05 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Syns kanskje at dere er litt ufine akuratt nå - husk at personen dere så hånlig flirer av tross alt også er her inne. En trenger ikke terpe på det så mye som dere. Hun har tatt et valg om hva hun ønsker å kjøre på dagen sin. La være med det da folkens - dere er vel bedre enn det ?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla - du bør holde deg for god til å henge ut folk på den måten som du gjør. Om jeg så ville ankommet bryllupsfesten min på en orange trehjulssykkel hadde ikke det gitt deg retten til å gjøre narr av meg her.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...