Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #21 Del Skrevet 26. februar 2002 Misty: du har mulighet for å slette et innlegg, så det er ikke noe problem. Bare klikk deg inn på innleget for å endre, og der har du en slette-funkjson. Det finne en boks til å krysse av på under selve innleggs-teksten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #22 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg tuller ikke, kjolen ble kjøpt i New York av min forlovede og var en gave, sammen med skoene. På innbydelsen står det kun pent antrekk så hva jeg skal legge er jeg ikke helt sikker på. Men jeg skal ringe til Bruden og sjekke at isblått er i orden for henne. Tror ikke det ville bli noe problem egentlig. Milla *liker og pynte seg*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #23 Del Skrevet 26. februar 2002 Spørsmålet her er jo ikke om du kan ha isblått eller ei, men hvordan kjolen faktisk er. En enkel isblå kjole kunne passe bra, men ikke en isblå kjole med korsettliv, tynne stropper og sjal med perler! Det passer seg rett og slett ikke. Og iallfall ikke om det står pent antrekk. Dessuten svare sikkert bruden at du kan ha dte uansett, selvom du garantert vil skille deg ut nagativt med at du kler deg på den måten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 26. februar 2002 #24 Del Skrevet 26. februar 2002 Står det bare pent antrekk på invitasjonen ville ihvertfall ikke jeg satt på meg en slik kjole, selvom jeg og er glad i å pynte meg. Men det er jo litt vanskelig å si for oss som ikke kjenner bruden da. Det er jo veldig stor forskjell på hva som blir ansett som pent antrekk. Spør henne du! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #25 Del Skrevet 26. februar 2002 Hva pent antrekk betyr gallakjole slik som Milla vil ha, lurer jeg på hva galla-antrekk i hennes verden betyr. Kanskje kongelig kjole med medlajer og krone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #26 Del Skrevet 26. februar 2002 Hun er på jobb nå men jeg skal ringe i kveld og spørre så skal jeg komm tilbake hit med saken etterpå, men jeg tror ikke det vil være noe problem. Dette er ett fint bryllup med velstående gjester så glamourfaktoren vil nok være høy uansett. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 26. februar 2002 #27 Del Skrevet 26. februar 2002 Hjelp! Her var det mange som var redde for å bli overskygget! Jeg syns du skal ta kontakt med andre som skal i bryllupet og høre hva de skal ha på seg jeg, da får du jo en pekepin på hvordan selskapet blir. Mulig det blir litt overdrevet siden det står pent antrekk, det er som regel en pen enkel kjole... Spør også bruden for hun vet sikkert hva noen av de andre skal ha! (Det kan nesten virke som du vil være den peneste slik du forklarer deg....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #28 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg synes det virker som om Milla har panikk for å ikke få oppmerksomhet og ikke være den peneste og flotteste i bryllupet! Å snakke med gjestene er smart. Men hvorfor ikke velge å ha på bunad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 26. februar 2002 #29 Del Skrevet 26. februar 2002 Helt sikkert høy glamourfaktor, men de følger kleskodene de kongelige også. Det er ikke ofte de kongelige stiller i galla når de deltar i venners bryllup (se Mette-Marits og Mãrthas kjoler). Gallaen er gjerne reservert for kongelige ettermiddagsbryllup. Ser det som en større kardinalsynd å bomme på antrekket enn fargen. Det kan tippe litt over å stille i galla når det står pent antrekk i innbydelsen. En annen ting er at det kan være litt farlig å ikke definere mer enn "pent antrekk" i innbydelsene fordi det er vanskalig å tolke. Bruk heller mørk dress/ smoking/ galla osv...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #30 Del Skrevet 26. februar 2002 Selvsagt vil jeg være pen, men jeg har ingen planer om å overskygge bruden. Men dette er ikke noe Kappahl og Lindex bryllup. Men nok en gang, jeg skal skjekke litt rundt før jeg bestemmer meg, jeg har andre kjoler og velge i også. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 26. februar 2002 #31 Del Skrevet 26. februar 2002 Milla, du kan da være flott i en enklere kjole enn en gallakjole, eller...? Tror ikke at fiffen kjøper kjolene sine på Lindex/ Kapp Ahl selvom de ikke stiller i galla. Nok en gang -se litt på bilder av de kvinnelige kongelige når de er i sine venners bryllup. Jeg er ikke redd du skal overgå bruden, men det kan bli pinelig å være overkledd også...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 26. februar 2002 #32 Del Skrevet 26. februar 2002 Du kjenner bruden og du kjenner hvem du skal være sammen med i bryllupet! Vet du at det blir et fancy bryllup kan du helt sikkert ha den. Ser iallefall ingen grunn til at du ikke skulle kunne pynte håret ditt også! Det er jo mange som liker å pynte seg litt ekstra ved sånne anledninger og hvis bruden ikke liker at de er så pyntet er må hun ha fryktelig dårlig selvtillit! (ellers de kan eventuellt be folk møte i grilldress ) Men uansett sjekk med bruden og de andre gjestene!1212[ Dette Innlegg er endret av: Pamella den 2002-02-26 14:00 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 26. februar 2002 #33 Del Skrevet 26. februar 2002 Pamella. Det er vel en grunn til at man ofte definerer kleskoden i innbydelsen, tenker jeg. Det heter seg at man ikke skal overgå brudeparet i klesveien. Dvs at også mennene stiller i antrekk som ikke er "flottere" enn brudgommens. Står det smoking i innbydelsen betyr det at mennene ikke skal stille i kjole- og hvitt. Ofte bærer brudgom, hans forlover og brudens far samme antrekk (eks kjole- og hvitt), mens gjestene kommer i smoking. Det samme gjelder for damene. Vitsen med bryllup er vel ikke å overgå bruden i kjoleveien? Personlig hadde jeg ikke hatt noe i mot at Milla dukket opp i sitt antrekk i mitt bryllup (skal ha hvit og enkel brudekjole uten mye dill og dall), men det kan godt hende at hun hadde møtt noen hevede øyenbryn fra øvrige gjester!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma:=) Skrevet 26. februar 2002 #34 Del Skrevet 26. februar 2002 Se for deg at du en dag skal gifte deg, og alle veninnene dine egentlig bare er opptatt av hvordan de selv skal se ut og hva de skal gå seg, hvem som har den dyreste og flotteste kjolen osv....... La bruden få bære vakker den dagen, og still deg heller selv i skyggen enn å virke tåpelig selvopptatt ved å prøve å "overgå" dagens EKTE prinsesse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsessa Skrevet 26. februar 2002 #35 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg har 10 nydelige venninder jeg, og i mitt bryllup kom alle sammen rett fra frisør og sminking med nydelige kjoler. Og vet dere hva? Jeg var stolt av vennindene mine, og glad for de hadde brukt både tid og penger på å pynte seg i mitt bryllup. Men jeg har bra selvtillitt og så helt nydelig ut på min bryllupsdag. Og så stråler man helt spesielt på bryllupsdagen. Og man blir aldri så vakker igjen som man er på denne dagen. Og i helga var jeg i bryllup og der hadde jeg på med mørkeblå kjole med taft skjørt og korsettliv med tynne stropper. Og bruden syntes akkurat som meg hun at det var gøy at jeg hadde pynta meg. Så Milla gå i den fine kjolen din du !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 26. februar 2002 #36 Del Skrevet 26. februar 2002 Absolutt enig med prinsessa! Synes det måtte vært så gøy hvis mine venninner ville pynte seg skikkelig på vår dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #37 Del Skrevet 26. februar 2002 AH, endelig noen med en positiv instilling!! Takker og Bukker Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 26. februar 2002 #38 Del Skrevet 26. februar 2002 Milla, du av alle må da tåle at folk kommer med sine meninger når du spør? Du pleier jo ikke være så nådig selv når noen har andre meninger enn deg (jfr jenter som går med dress er lesbiske!) Jeg tror helt sikkert at du blir flott jeg, og hadde det vært opp til meg kunne du ha kommet i antrekket ditt. Men gjør deg selv en tjeneste og undersøk litt!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #39 Del Skrevet 26. februar 2002 Jenter som går i dress i BRYLLUP ja. Få med deg at det er Bryllup jeg snakker om nå, med andre ord; ikke en hvilken som helst anledning. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 26. februar 2002 #40 Del Skrevet 26. februar 2002 Helt enig med Prinsessa! Jeg tør påstå at hvis folk hever øyenbrynene fordi man er penere kledd enn de kommer det som oftest av sjalusi! Sånne mennesker liker ikke jeg. Selvfølgelig kan man løfte øyenbrynene hvis hun skiller seg betrakelig ut eller kanskje har en hvit kjole, men som hun forklarer her virker det jo som at de andre kommer til å ha noenlunde de samme type klær. Så lenge hun spør bruden og de andre ser jeg ikke noen grunn til at det er galt av henne å ha på seg den kjolen. Hvis man ikke klarer å glede seg over at andre har fine kjoler eller er pene bør man ta en tur til psykolog å få hjelp med selvtilliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg