Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #1 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg skal i Bryllup nå om 2 uker og har så smått begynt og tenke på hva jeg skal ha på meg. Jeg vet hvertfall at jeg skal ha selskinnspels (kjøpt på Grønland) men hva med kjolen? Jeg tenkte på en isblå silkekjole med innsydde perler og Manolo Blahnik sandaler til (ja jeg ser på Sex and the City). Men kan denne kjolen bli for lys slik at den ikke vil passe til brudens hvite kjole? Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 26. februar 2002 #2 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei, Milla. Har tenkt på det samme, men tror fint du kan ha isblå kjole i bryllupet. Du kan jo ha noen detaljer som sjal, hansker, smykker osv i en mørkere farge (svart, blått...). Jeg hadde lysrosa (meget svak rosanyanse) i min venninnes bryllup med brunt sjal og sko til, og det var det ingen som reagerte på. Tror det er litt mye hysteri ute og går når det gjelder kjolefarge, men kan du ikke snakke med bruden hvis du er usikker?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #3 Del Skrevet 26. februar 2002 Jo, det er sikkert bare en dum detalj men likevel, jeg kan jo spørre bruden også selvsagt. Jeg kommer hvertfall til å ha lekrere sko enn henne Tilbehøret til kjolen er også i isblått, det er ikke noe svart med i bildet her, kjolen er ermeløs med stropper og jeg skal ha ett sjal til i samme stoff som kjolen. Men jeg tror dette burde gå greitt, jeg skal ha perler i håret også, fordi jeg har sort hår blir det ekstra lekkert. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 26. februar 2002 #4 Del Skrevet 26. februar 2002 Isblå kjole høres kjempelekkert ut, og jeg er enig med Astra i at det er endel hysteri blandt bruder og gjestenes kjolevalg. Så lenge man er kledd etter antrekket som er opplyst i invitasjonen må vel alt være såre vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #5 Del Skrevet 26. februar 2002 Vel, forrige gang jeg var i Bryllup ble jeg tatt til side før Vielsen av Brudens mor som mente at jeg godt kunne ha "tonet det ned" med min påkledning. Så jeg er litt mer var for hva som er rett og galt denne gangen. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 26. februar 2002 #6 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei igjen, Milla. Veit ikke hva du fikk på pukkelen for forrige gang du var i bryllup, men det som gjerne den eldre generasjonen pleier å reagere på er vel at man ikke skal ha for utringet kjole i kirka. Det blir ikke noe problem for deg så lenge du har sjal. Hvis du er veldig usikker, så ring bruden, men hadde jeg vært brud hadde du garantert kunne kommet i isblått. Når det gjelder at du har flottere skotøy enn bruden, er det vel ikke så mange son får sammenliknet hvis bruden skal ha sid kjole? Uansett -du blir sikkert flott!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Po Pi Skrevet 26. februar 2002 #7 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei Milla! Jeg synes isblå kjole høres fint ut, jeg! Hva hadde du på deg da du ble trukket til side av brudens mor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #8 Del Skrevet 26. februar 2002 Brudens mor likte ikke min olivengrønne silkekjole som hun mente var for "voldsom". Saken var vel heller at hun syntes jeg var for pen fordi alle elsket kjolen og jeg fikk komplimenter under hele festen. Noe som selvsagt ikke brudens mor likte i det hele tatt. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #9 Del Skrevet 26. februar 2002 Oj Milla, isblått kan du gjerne ha, men en liten undertone i innlegget ditt får meg til å tenke at du ØNSKER å være den flotteste og vakreste i bryllupet...garantert finere sko enn bruden, i forrige bryllup du var i var du smellvakker bla bla bla ? Kanskje litt feil fokus, du skal i bryllup til en venninne, antar jeg. Jeg skal selv gifte meg i høst, og er glad jeg har venninner som ikke først og fremst er opptatt av hvorvidt de har finere sko enn meg ! Patetisk. Ta på deg den isblå, det er helt OK, men dropp perler i håret eller annen hårpynt og jekk deg ned et par hakk. Det er, overraskende nok, ikke primært du som skal stå i fokus denne dagen - du "den eneste ekte Milla". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #10 Del Skrevet 26. februar 2002 Kommer ikke til å droppe perlene i håret nei, de er tilbehør til smykket jeg skal ha i halsen. I det forrige Bryllupet jeg var, var Brudens mor temmelig hysterisk, det var ikke bare jeg for fikk tilsnakk pga. antrekket. Jeg tror hun bare var nervøs for at ikke hennes datter skulle være den peneste selv om hun ikke hadde noe å bekymre seg for i det hele tatt. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #11 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg synes ikke gjestene skal overdrive pyntingen av seg selv på en slik dag. Ikke synes jeg at gjestene skal ha allvorlige håroppsatser og ikke synes jeg de skal ha alvorlige kjoler. Ballkjoler o.l. er tabu om ikke alle skal ha det. Det er greit å pynte seg, men en gjesten bør gå inn i mengden med de andre gjestene og ikke stikke seg frem med overdådig pynt. Jeg synes også at Milla bør droppe perler i håret. En isblå kjole er vel helt greit, men hvis dne er overdådig og lik en ballkjole bør den droppes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #12 Del Skrevet 26. februar 2002 Kjolen jeg skal ha har korsettliv, spaghettistropper og mye vidde i skjørtet med en liten kø bak. Sjalet er enkelt men har endel innskydde perler slik som kjolen og frynser i kanten. Skoene jeg skal ha er også i isblå silke. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #13 Del Skrevet 26. februar 2002 Beklager Milla, men jeg synes ikke det høres ut som om denne kjoler egner seg i et bryllup. Kanskje mer på et formelt ball? Synes du bør vurdere et annet antrekk med mindre du er forlover, da kan man pynte seg sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #14 Del Skrevet 26. februar 2002 On 2002-02-26 13:03, Milla wrote: Kjolen jeg skal ha har korsettliv, spaghettistropper og mye vidde i skjørtet med en liten kø bak. Sjalet er enkelt men har endel innskydde perler slik som kjolen og frynser i kanten. Skoene jeg skal ha er også i isblå silke. Milla Beklager, men dette synes jeg høres for overdådig ut! Husk at det er bruden som er midtpunktet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #15 Del Skrevet 26. februar 2002 Vel, det er ingen ballkjole det er en selskapskjole, men flere av gjestene kommer til å bruke lignende kjoler (dette er ett veldig fint bryllup) så jeg tror ikke det er så farlig, det var mest fargen som jeg bekymret meg over, ikke selv kjolen for det er en 18 000 kroners drøm. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #16 Del Skrevet 26. februar 2002 Av hensyn til bruden og brudgommen bør du definitivt velge et anner antrekk. Du skal jo ikke kle deg som en prinsess denne dagen akkurat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 26. februar 2002 #17 Del Skrevet 26. februar 2002 Står det galla som antrekk i innbydelsen, Milla? Det betyr stor galla-/ballkjole for kvinnene og kjole- og hvitt for herrene. Det virker på meg som ditt planlagte antrekk faller i kategorien galla. Hvis antrekket er smoking synes jeg ikke du skal overpynte deg. Da passer en enklere kjole og mindre pynt bedre. Vennskaplig råd, men mitt beste stalltips er å spørre bruden 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 26. februar 2002 #18 Del Skrevet 26. februar 2002 Synes det høres ut som du tuller litt med oss jeg, Milla! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 26. februar 2002 #19 Del Skrevet 26. februar 2002 Bare du føler deg vel, er vel alt bra. Men kanskje du burde rådføre deg med bruden???? (sånn for alll høflighets skyld)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 26. februar 2002 #20 Del Skrevet 26. februar 2002 hehe...kom to ganger den gitt.... _________________ klem fra Misty1212[ Dette Innlegg er endret av: Misty den 2002-02-26 13:11 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg