Gjest sol&varme Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Hei! Tenkte bare jeg ville skrive noe positivt. Noe som ikke trengst kommentarer med høy moral eller dømming av TS eller noen andre. Jeg har vært i et forhold i to år, med verdens herligste mann. Både jeg og denne mannen har gjort feil. Vi er langt fra perfekte. Vi har håndtert vanskelige situasjoner med hans familie svært dårlig. Det hele endte med at han ikke orket å være i et forhold lenger. Dette er og var veldig trist. Og selv om jeg synest måten han gjorde dette på var alt annet enn den beste løsningen, så aksepterer jeg rett og slett at ikke alle tar de riktige og mest perfekte valgene hele forbanna tiden. Jeg elsker denne mannen, med alle sine feil og mangler. Jeg har forståelse for at vanskelig situasjoner kan gjøre noe med enhver mann i gaten. Så da er vi ekser. Vi elsker hverandre. Jeg er sikker på at med nytt perspektiv og fokus så ordner ting seg, han er mer skeptisk og har aldri hatt tro på at forhold varer pga erfaring fra barndom og egen familie. Men som sagt. Dette er en flott mann med flotte verdier, og jeg elsker han. Uansett om måten hans å håndtere denne situasjonen på ikke er den mest ideelle for meg, så har jeg forståelse for at vi alle er ulike og hanskes med ting på forskjellige måter. Så jeg er ikke sint eller bitter, men fylt av kjærlighet og spenning og forventning til videre utvikling. I mellomtiden er jeg god og snill og forståelsesfull. En dag kan det være min tur til å freake litt ut og at det er jeg som trenger en klippe som lar meg "deal with it" på min egen måte, menst kjærligheten hans fortsatt er der, og han holder meg i hånden når jeg trenger det.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 å sitte å håpe og tro at det vil løse seg syns jeg ikke er gunstig for noen av dere. jeg var og venn med exen rett etter brudd men så lenge det er følelser mellom dere to så er det ikke sikkert vennskapet vil vare den dagen han velger å gå videre uten deg. been there done that. vi var venner i begynnelsen. men etterhvert var vi langt i fra venner. nå er det null følelser mellom oss og jeg har ny kjæreste. i dag er vi gode venner men det tok tid å komme seg dit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå