Gjest gjestkvinne Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Hm, jeg har hatt et slags bootycall-forhold et par års tid, det har aldri være aktuelt med forhold, men har ringt hverandre sporadisk type nattestid i et par års tid. Nå sist fikk jeg ikke svar, er det ikke høflig å svare nei takk, nå passer det ikke lengre med slikt eller kan man ikke forvente noe annet? Er inget svar totalt avslag eller betyr det at man ikke vil avskrive det helt, men holde det åpent?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 (endret) Man kan ikke forvente annet. Ikke noe svar betyr gjerne at det er over. Endret 31. august 2010 av gjestdeluxe
Stefan Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Jeg er enig i at det går an å si man har kommet seg videre...
Gjest TS Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Jeg er enig i at det går an å si man har kommet seg videre... ja man skulle tro at han, hvis han hadde noe seriøst på gang med en annen, ville si ifra for å unngå mer "mas", det hadde jeg gjort i allefall. Og av respekt for den andre part som går rundt og lurer. Men, er det en uskreven regel at inget svar=avvisning..?
Stefan Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 ja man skulle tro at han, hvis han hadde noe seriøst på gang med en annen, ville si ifra for å unngå mer "mas", det hadde jeg gjort i allefall. Og av respekt for den andre part som går rundt og lurer. Men, er det en uskreven regel at inget svar=avvisning..? Ikke i min bok... snarere en bekreftelse på dårlig oppdragelse...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå