Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette temaet har vel blitt diskutert noen ganger før, men jeg skulle gjerne hatt noen meninger om dette her.. Kjæresten min har ei venninne som han var sammen med en forholdsvis kort periode for noen få år siden. Han var veldig forelska i henne da, og det var hun som ikke ville mer. Jeg har vært sammen med ham i 7 måneder nå. I begynnelsen da vi var sammen, snakket han stadig om henne. Hun skreiv også på veggen hans på facebook at hun var "helt klar for en sydentur", helt i begynnelsen da vi traff hverandre. Dette hadde hun visst skrevet fordi de hadde sittet på msn og snakka om hvor deilig det hadde vært og dratt fra vinteren, for de var så lei. Og til hennes unnskyldning så visste hun vel ikke så mye om meg da. Eller - det er kanskje litt merkelig, for han fortalte meg tidligere at de var så gode venner at hun var den første som fikk vite om meg. Kjæresten min har ikke bil, og vi bor et stykke fra hverandre. Så hun tilbød ham å låne bilen hennes hvis han skulle til meg, han måtte bare si ifra. Og han syns dette var såå stort gjort av henne, tenk å være så snill. Jada, det var sikkert snilt, men jeg har bare lyst at hun skal backe off. Jeg begynte å irritere meg på det der etter hvert, det ble så mye skryt av henne til stadighet. Så ble det helt stille fra den kanten, trodde jeg. Men - så viser det seg at de har jo endel kontakt på msn. Hun har skrevet på veggen hans også, sist gang spurte hun om han hadde lyst til å reise på en konsert med ham. Han sletta det fra veggen sin med en gang, og svarte henne på msn istedet. Han svarte nei, riktignok. Jeg vet dette her fordi han fortalte det nå, fordi jeg presset ham litt, i og med at jeg syns det var merkelig at det ble sånn bråstille uten videre. Da sa han at han slettet det hun skreiv fordi han rett og slett var livredd for min reaksjon. Jeg syns jo det blir enda verre når ting foregår i det skjulte. Han mener det må gå an til å ha venner av motsatt kjønn. Og det syns jeg også, men jeg har rett og slett problemer når det kommer til sånne som han har holdt på med før, og spesielt når jeg vet at det var hun som gikk. Syns også det er sårende når hun helt tydelig ikke forsøker å inkludere meg i noe av det hun vil finne på, hun skal bare ha med ham. Hun vet at vi har et seriøst forhold, og jeg mener at hvis de er så gode venner, så bør hun vel være litt interessert i å møte kjæresten til vennen også. Når jeg sier det, så sier han at det skjønner han ikke, for selv så har han absolutt null interesse av kjæresten hennes, han har ikke noe lyst til å bli kjent med ham i det hele tatt. Det syns jeg egentlig er en litt rar holdning det også. Men vi har ihvertfall kommet fram til at heretter så skal han ikke slette ting på veggen, og være ærlig om de har snakka med hverandre. Og at skal de treffes, så skal jeg være med. Problemet er at jeg har ikke lyst til å møte henne i det hele tatt. Syns dere jeg er vanskelig? Jeg har ingenting imot venner ellers, men jeg liker det ikke når de har en sånn bakgrunn, og har kontakt bak ryggen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...kan forøvrig nevne at typen hennes sitter i fengsel. Så hun lever vel "sitt eget liv" for tiden..Spørs vel om det blir like greit når han kommer ut?

Skrevet

Det er typen din som må ta ansvar og prøve å introdusere dere. Han har kanskje ikke tenkt på det, men nevnt det for han; Hva om vi inviterer XX på middag på fredag? Eller gå på fest sammen eller lignende. Når du møter henne oppdager du kanskje at du ikke har noe å være redd for?

Skrevet

Det er typen din som må ta ansvar og prøve å introdusere dere. Han har kanskje ikke tenkt på det, men nevnt det for han; Hva om vi inviterer XX på middag på fredag? Eller gå på fest sammen eller lignende. Når du møter henne oppdager du kanskje at du ikke har noe å være redd for?

Jeg er ikke redd. Det er ikke det som er problemet. Problemet er at jeg føler at de driver og har kontakt bak ryggen min. Og problemet er at hun skal ha ham med på ting, som om han fremdeles er singel. Det kunne faktisk ikke falt meg inn å være sånn selv.

Skrevet

...kan forøvrig nevne at typen hennes sitter i fengsel. Så hun lever vel "sitt eget liv" for tiden..Spørs vel om det blir like greit når han kommer ut?

Haha, når gangster-grabben slipper ut fra soning, så får nok typen din juling ja ;)

Skrevet

Haha, når gangster-grabben slipper ut fra soning, så får nok typen din juling ja ;)

Haha, ja, det spørs om ikke de blir nødt til å "rulle inn puppen" litt da altså... Er ganske sikker på at ting kommer til å fortone seg litt annerledes da. Spørs om det kommer så mange flere syden- og konsertinvitasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...