Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig har vi gitt opp prøvingen etter tre år og masse styr. Denne på derimot, kom det ingen tr. Jeg har vært regelmessig +/- en dag i 15 år, og nå var altså tr 4 dager forsinket. I dag tidlig begynte jeg å blø litt og nå er det som en svak mens. Har den siste uken hatt ømme bryst, murringer i magen, vært trøtt og uopplagt og noe kvalm særlig om morgenen. Disse tegnene er her fortsatt, men nå er det altså blødning i tillegg. Kan det være en sa? Teit som jeg er har jeg ikke testet, har nok utviklet en testfobi i disse årene... Derfor vet jeg jo ikke om jeg faktisk var gravid eller om alt sammen er innbilt. Kanskje har det noe med at tre av mine venninner venter barn i disse dager...?

Jeg vet at det ikke er noen her som kan gi meg svar, men håper på litt støtte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er aldri noe gøy når kroppen klusser, særlig når man har en slik historie med prøving.

Vet ikke helt hva jeg skal si. Det er vel ingen som kan gi et svar på dette unntatt en gyneokolog. Er du usikker går det ann å bestille en time privat, det får man raskt. Forsinket mens skjer alle innimellom, det kan også være som du sier at befruktning har skjedd men at det ikke festet seg skikkelig. Men da opplever man oftere en sterkere blødning enn vanlig mensblødning. Enkelte som er gravide opplever blødning omtrent rundt IKM, også med ferskt blod.

Jeg krysser virkelig fingrene for at et lite mirakel har skjedd, håper du får svar snart :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...