Mayami Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Egentlig har vi gitt opp prøvingen etter tre år og masse styr. Denne på derimot, kom det ingen tr. Jeg har vært regelmessig +/- en dag i 15 år, og nå var altså tr 4 dager forsinket. I dag tidlig begynte jeg å blø litt og nå er det som en svak mens. Har den siste uken hatt ømme bryst, murringer i magen, vært trøtt og uopplagt og noe kvalm særlig om morgenen. Disse tegnene er her fortsatt, men nå er det altså blødning i tillegg. Kan det være en sa? Teit som jeg er har jeg ikke testet, har nok utviklet en testfobi i disse årene... Derfor vet jeg jo ikke om jeg faktisk var gravid eller om alt sammen er innbilt. Kanskje har det noe med at tre av mine venninner venter barn i disse dager...? Jeg vet at det ikke er noen her som kan gi meg svar, men håper på litt støtte!
Ava Mae Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Det er jo så vanskelig å si siden kroppen kan oppføre seg som om den er gravid uten at man nødvendigvis er det og den kan oppføre seg som om den ikke er det når man likevel har et barn i magen. Jeg har vært borti begge situasjoner i løpet av de siste 6 månedene, og jeg må si jeg hadde mange flere symptomer den gangen mensen uteble og jeg trodde jeg var gravid enn nå som jeg faktisk er gravid. Når det er sagt så vil jeg tro at om du er gravid så vil du fremdeles ha såpass med HCG i kroppen til tross for en eventuell SA at en test vil slå positivt ut. Så hadde jeg vært deg ville jeg tatt en test så fort som mulig. Og ikke for å gi deg noen forhåpninger men skulle du nå være gravid så er det ikke dermed sagt at svangerskapet har endt i SA selv om du blør. Slik jeg har forstått det så er det ganske vanlig med små blødninger i begynnelsen av svangerskapet uten at noe er galt fatt. Ønsker deg lykke til, og husk at om det skulle være en graviditet som endte i SA så har dere jo tross alt endelig klart å bli gravide og da kan det like gjerne skje igjen
Mayami Skrevet 31. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2010 Det er jo så vanskelig å si siden kroppen kan oppføre seg som om den er gravid uten at man nødvendigvis er det og den kan oppføre seg som om den ikke er det når man likevel har et barn i magen. Jeg har vært borti begge situasjoner i løpet av de siste 6 månedene, og jeg må si jeg hadde mange flere symptomer den gangen mensen uteble og jeg trodde jeg var gravid enn nå som jeg faktisk er gravid. Når det er sagt så vil jeg tro at om du er gravid så vil du fremdeles ha såpass med HCG i kroppen til tross for en eventuell SA at en test vil slå positivt ut. Så hadde jeg vært deg ville jeg tatt en test så fort som mulig. Og ikke for å gi deg noen forhåpninger men skulle du nå være gravid så er det ikke dermed sagt at svangerskapet har endt i SA selv om du blør. Slik jeg har forstått det så er det ganske vanlig med små blødninger i begynnelsen av svangerskapet uten at noe er galt fatt. Ønsker deg lykke til, og husk at om det skulle være en graviditet som endte i SA så har dere jo tross alt endelig klart å bli gravide og da kan det like gjerne skje igjen Takk for et fint svar! Var litt redd for er sånt "hallo, er du så dum at du tror at noen her kan svare det på dette??"-svar! har en test liggende i skapet på badet, må bare kvinne meg opp til å ta den... *vente til mannen kommer fra jobb* Oppdatering følger!
Gjest Alabama Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Høres positivt ut at mensen er 4 dager over tiden ihvertfall!!
Ava Mae Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Takk for et fint svar! Var litt redd for er sånt "hallo, er du så dum at du tror at noen her kan svare det på dette??"-svar! har en test liggende i skapet på badet, må bare kvinne meg opp til å ta den... *vente til mannen kommer fra jobb* Oppdatering følger! Du er nok ikke den eneste som har lagt ut spørsmål som dette. Jeg har nok en tråd elle to om emnet selv, ironisk nok bare den gangen jeg trodde jeg var gravid men ikke var det. På juli derimot kom hele graviditeten som et stort sjokk Ta en test du og viser den positiv så ta kontakt med legevakten. Forhåpentligvis blir du henvendt til UL raskt så får dere vite hva som foregår
Mayami Skrevet 1. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2010 Dette var nok en SA ja... Men på en måte er det jo greit å vite at det er mulig for oss også, og da er det jo mulig at det går bra neste gang! Så ikke bare trist! Nå blør det kraftig (har gjort siden i går ettermiddag), og alle symptomer på graviditet er borte. Egentlig greit at det ikke ble noen graviditet nå, for jeg gleder meg til å begynne å jobbe igjen etter å ha passet på disse to røver-fosterguttene mine! Hadde jo vært litt kjipt å bare få jobbe et par mnd før neste permisjon liksom... ikke for det, jeg hadde nok ikke klaget likevel! Jaja... sånn kan det gå...! Håper bare at dette ikke skjer flere ganger...
Ava Mae Skrevet 1. september 2010 #8 Skrevet 1. september 2010 Uff, da jeg skjønner at den er kjip men jeg sender nå med en lite gratulasjon likevel jeg da for nå har dere jo sett at dere faktisk kan få det til, og som jeg skrev tidligere i tråden så kan det da også skje igjen
Lucky? Skrevet 1. september 2010 #9 Skrevet 1. september 2010 Aldri noe moro med en sa, men nå vet du i allefall at dere kan bli gravide Selvom jeg mer enn noe annet skulle ønske at spiren hadde klort seg fast hos deg
pusilus Skrevet 1. september 2010 #10 Skrevet 1. september 2010 Kjedelig at det endte med en SA Mayami. Jeg krysser alt jeg har for at dere klarer det enda en gang og at spiren sitter da Håper dere koser dere med foster-røverne og at dere har hatt en flott sommer
Mayami Skrevet 1. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 1. september 2010 Takk for trøst alle sammen! Har fått en ny boost i prøver-livet vårt nå, så kommer nok oftere innom her i fremtiden enn jeg har vært i det siste! Har hatt en kjempefin og rolig sommer med røverne, og de har knyttet seg veldig fint til både meg og mannen! :rødme: De er så søte atte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå