AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Jeg er en jente på 27 som tar lappen.. det går for så vidt greit det, men er ett problem: Er så sinnsykt tiltrukket av kjørelæreren min! Og han er 65! Han svirrer rundt i tankene HELE tiden.. Kommer veldig godt overends med han, og han forstår meg så sinnsykt godt..Alltid! vet han er skilt og singel.. lurer på hva han syns om det, men tørr ikke spørre.. Noen som har råd om hvordan jeg kan finne det ut uten å spørre han direkte?
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Vil tro han blir smigret hvis du får frem at du mener han er kjekk, men det høres nesten ut som om du ønsker noe mer med han?? Det er alltid helt greit å la seg attrahere av hvem som helst, men spørsmålet er jo hva man skal gjøre med det. Ikke for å være dømmende, men aldersforskjellen er jo veldig høy - misforstå meg rett, aldersforskjell har ofte lite å si, men her er det jo mer enn 30 år mellom dere, og han kan jo gå bort om en 10-20 år, da er du bare 37/47.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Har det samme "problemet", bare min er 35 år og jeg er 29.. Jeg er ferdig med lappen nå da, og tenker at det går vel over etterhvert. Er ganske så vanlig å bli betatt av kjørelæreren sin virker det som. Men er godt å drømme litt da Når det nærmer seg slutten, kan du jo bare hoppe i det å spørre om han vil finne på noe?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Vil tro han blir smigret hvis du får frem at du mener han er kjekk, men det høres nesten ut som om du ønsker noe mer med han?? Det er alltid helt greit å la seg attrahere av hvem som helst, men spørsmålet er jo hva man skal gjøre med det. Ikke for å være dømmende, men aldersforskjellen er jo veldig høy - misforstå meg rett, aldersforskjell har ofte lite å si, men her er det jo mer enn 30 år mellom dere, og han kan jo gå bort om en 10-20 år, da er du bare 37/47. Klar over at aldersforskjellen er veldig, veldig stor..men man føler jo hva man føler.. Har bare erfaring med gutter på min alder fra før av.. og derfor usikker på hva han tenker om dette.. tenker kansje mer elsker enn kjæreste, pga. den høye aldresforskjellen..Er mest på det sexuelle plan følsene liigger.. Selv om vi faktisk har veldig likt syn på livet på de fleste plan.. ønsker ikke familie og barn hvertfall.. han har voksene barn.. vet ikke om dette kommer til å bli noe i virkeligheten, men er jo intressert i å vite om han kunne følt det samme for meg?
Kamikatze Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 [...] og han kan jo gå bort om en 10-20 år, da er du bare 37/47.Men forhold i dag varer stort sett bare et til fem år, uansett. Så hvorfor bekymre seg for det? Bare prøv å gire med feil girspak, trådstarter. Og ta det som det kommer...
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Har det samme "problemet", bare min er 35 år og jeg er 29.. Jeg er ferdig med lappen nå da, og tenker at det går vel over etterhvert. Er ganske så vanlig å bli betatt av kjørelæreren sin virker det som. Men er godt å drømme litt da Når det nærmer seg slutten, kan du jo bare hoppe i det å spørre om han vil finne på noe? Ja, kan virke som det er ganske normalt.. din er jo hvertfall ikke så gammel da.. kunne jo funka.. Jeg har ikke lett for å falle for noen i det hele tatt, så må være noe spessiellt med han som gjør at jeg føler det sånn.. tror det blir med drømmen.. Håper det går over... Litt slitsomt, selvom jeg liker å tenke på han:)
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Men forhold i dag varer stort sett bare et til fem år, uansett. Så hvorfor bekymre seg for det? Bare prøv å gire med feil girspak, trådstarter. Og ta det som det kommer... He..he.. Ja! Men tror sjansen for at han ville blitt sint på meg er stor! Han er en "ordentlig" mann, og vet jo so sagt ikke hva/om han føler for meg...
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 Men forhold i dag varer stort sett bare et til fem år, uansett. Så hvorfor bekymre seg for det? Bare prøv å gire med feil girspak, trådstarter. Og ta det som det kommer... Årh, dør her!! "Bare prøv å gire med feil girspak, trådstarter. Og ta det som det kommer".. den var bra!! Nummer tre som svarer igjen forresten.. Nei, er ikke så mye forskjell mellom oss.. Vi har flørtet en del, også snakket mye om sex osv.. Har jo vært heltent når jeg var ferdig med kjøretimene Ikke er han så pen heller, men det er et eller annet som gjør at jeg vil han bare skal ta meg hardt.. Syns ikke du skal tenke på alderforskjellen mellom dere, kan jo være han tenner på det?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #9 Skrevet 31. august 2010 Årh, dør her!! "Bare prøv å gire med feil girspak, trådstarter. Og ta det som det kommer".. den var bra!! Nummer tre som svarer igjen forresten.. Nei, er ikke så mye forskjell mellom oss.. Vi har flørtet en del, også snakket mye om sex osv.. Har jo vært heltent når jeg var ferdig med kjøretimene Ikke er han så pen heller, men det er et eller annet som gjør at jeg vil han bare skal ta meg hardt.. Syns ikke du skal tenke på alderforskjellen mellom dere, kan jo være han tenner på det? Ja, fet kommentar, kunne ønske det var så enkelt! Samme her, blir heltent etter ett par timer i bilen hans.. Kan jo være han tenner på det, ja.. Jeg ser jo ikke så værst ut heller.. virker som han tenker mye på sex hvertfall.. ut i fra han kommentarer.. hihi..
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #10 Skrevet 31. august 2010 Ja, fet kommentar, kunne ønske det var så enkelt! Samme her, blir heltent etter ett par timer i bilen hans.. Kan jo være han tenner på det, ja.. Jeg ser jo ikke så værst ut heller.. virker som han tenker mye på sex hvertfall.. ut i fra han kommentarer.. hihi.. Det høres jo bra ut! Du får dra det litt lengre neste gang han kommenterer noe
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #11 Skrevet 31. august 2010 Det høres jo bra ut! Du får dra det litt lengre neste gang han kommenterer noe Ja, får prøve på det... kanskje det funker...
Gjest Yngve Skrevet 31. august 2010 #12 Skrevet 31. august 2010 vet han er skilt og singel.. lurer på hva han syns om det, men tørr ikke spørre.. Det høres utnektelig ut som den fødte kjørelærer, siden han også er skilt, mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #13 Skrevet 31. august 2010 Det høres utnektelig ut som den fødte kjørelærer, siden han også er skilt, mener jeg. Det er vel ikke bare kjørelærere som blir skildt i dagens samfunn, kanskje? Han har aldri vært frekk mot meg, tror ikke han ble kjørelærer for å se på pene damer.. Han er genuint interessert i bil og trafikk, og en meget god lærer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå