Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1årsdag: kjøpte godteri og koste oss med film

2årsdag: kjøpte enda mer godteri og koste oss med en film

Vil finne på no litt mer spesielt i år :) Dette er i morra. sex, godteri, film, hjemmelaga middag, noen andre forlsag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker jo som dere liker godteri og film, så da er det jo bare å kjøre på med det :)

Husk å dolle deg opp litt, med nytt undertøy og kanskje nye klær. Tenn masse lys og slå av mobilene. Kanskje spille kort/spill. Trenger det å være mer spesielt enn det? Etter min erfaring er det aller best å bare fokusere mest mulig på hverandre, og det er jo lettest å gjøre hjemme.

Jeg og kjæresten bruker å dra på big horn steak house og bli stappmette før vi triller hjemover og ligge oss på sofaen med film/serie, brus og godteri. Så holder vi oss hjemme og gjør det vi føler for egentlig, men alt skal gjøres sammen og uforstyrret av andre :) slå av lyset på badet, tenne kjempemange lys og dusje sammen er forresten utrolig kos ;)

Skrevet

Ehhh... sex, godteri, film, hjemmelaga middag? For meg er det bare en helt vanlig onsdag....

Du må jo finne på noe som ikke er dagligdags hvis du skal feire noe!!

Skrevet

Ja så kom med tips da sherlock, som første anonyme brukeren (og takk for tipsene :) )

Gjest forelsket
Skrevet

(har mongo tastatur bare saa det er sagt)

Ikke til en aarsdag, men en gang jeg bare vaaknet aa skulle paa jobb og tenkte "fy faen, den fyren her elsker jeg av hele mitt hjerte". Saa jeg klipte ut bokstaver av A4 ark og skrev EG ELSKER DEG "NAVNET", og paa baksiden av hver bokstav skrev jeg en egenskap som jeg liker ved han som begynner paa den bokstaven. Og la det paa kjokkengolvet saa han saa det naar han stod opp.

En annen gang dro jeg hjem i lunchen med et kort og en rose og kjopt med nypresset juice og sandwich, vekte han, kysset han, og sa jeg maa tilbake til jobb.

Jeg er jente ja. hehe.

Hva med aa gjemme dere fra omverden og tilbringe hele dagen naken. Gi hverandre en "kosepakke" hver. Trenger ikke vaere dyrt, men kanskje noe olje, sexy undertoy, vaselin for moroskyld, massasje, spise godteri AV hverandre. hehe. En god vin? ligge paa golvet hele dagen. LE masse =) Spille yatzi naken =)

Lage sushi sammen?

Telttur?

Helgetur et sted?

Spontanbiltur? Jeg og samboeren elsker bilturer og har hatt mange fine opplevelser ved aa hoppe i bilen rundt midnatt og dratt til sverige blant annet. hehe.

Piknik? Om vaeret i norge fortsatt tillater det.

Ha ansvaret for halve dagen hver, der en planlegger frem til fem og en fra fem og utover?

AAAAh!! Elsker saanne dager med min kjere =)

Skrevet

så masse fine forslag, og det med kjøkkengulvet var kjempesøtt :) Må keepe den in mind ;)

vi tar hverandre med ut på middag, også kjøper jeg no snaisent undertøy ;) blir ikke tid til så mye, han avtalte øving med bandet i går, så jeg minnet han på årsdagen da han la på, og da var det "oi, det var jo i morra, da kan jeg jo ikke det!" men herregud, mannen må jo få øve, så da møter jeg han etter det også spiser vi en eller annen plass :)

og seinere :lur: fint nytt undertøy og tjo og hei!

Skrevet

Vi pleier å stikke ut og spise sammen, hvis vi har penger til det, hvis ikke tar vi en bedre middag hjemme. Dvs kjøper inn vin ol, som vi ikke gjør til hverdags, og spiser feks ost & kjeks, eller lager biff av litt finere råvarer enn ellers.

Skrevet

endte opp med middag ute, et par pils på en pub det var akustisk konsert og gratis, og suksess med nye undertøyet med strømpeholder og heile pakka ;D var så koselig dag!

Skrevet

(har mongo tastatur bare saa det er sagt)

Ikke til en aarsdag, men en gang jeg bare vaaknet aa skulle paa jobb og tenkte "fy faen, den fyren her elsker jeg av hele mitt hjerte". Saa jeg klipte ut bokstaver av A4 ark og skrev EG ELSKER DEG "NAVNET", og paa baksiden av hver bokstav skrev jeg en egenskap som jeg liker ved han som begynner paa den bokstaven. Og la det paa kjokkengolvet saa han saa det naar han stod opp.

Denne fikk jeg stjålet dagen etter ;) Tusen takk for tipset!

Han skulle ordne noe etter jobb, så da hadde jeg god tid da jeg kom hjem, og jeg skulle ut og møte ei venninne senere. Tenkte da gjør jeg det hun på kg sa ;D klippet som en psykopat og la det fint ut på gulvet og klippet noen hjerter til å pynte rudnt med. Han kom jo hjem før jeg rakk og dra og møte venninna mi, men det var bare greit for jeg har aldri sett han så rørt før :)

Skrevet

Så fint å høre at dagen var så bra! :)

Man trenger ikke nødvendigvis å gjøre noe ekstraordinært for å feire noe. Det blir det vanligvis bare stress med uansett.

Skrevet

Ja, litt påtatt egentlig... men undertøysdelen slo bra an, for nå busta jeg han i å ha kikket på kondomeriet og ville kjøpe tøy til meg :) Men han visste ikke størrelsen, og han hadde lest i et blad at man aldri må kjøpe for lite eller stort undertøy til dama, hehe! Skjønne.. men nå blir det gøy, elsker å pynte meg opp for han hele tiden, men har vært usikker på om han bare syntes det var fjollete eller hva, ja jeg vet, 3 år, kommunikasjon :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...