Gå til innhold

Hva slags baderomsinnrdning har du/dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har lyst på ny baderomsinnredning, men er usikker på hvilken type vi er på jakt etter. Ingen av oss er så glad i lyst treverk, dessuten passer det ikke inn på badet vårt. Den vi har nå er kirsebærfarget/mellombrun.

Har sett og prøvd ikea sin baderomsplanlegger og skulle vi valgt derfra ville det blitt grå høyglans, tror jeg. Har også sett noen brunsorte, matte varianter flere steder - og liker det også veldig godt. Ellers er jo hvit innredning også et alternativ selv om det ikke er førstevalget.

Liker innredninger der det er skuffer istedetfor skap under vasken, mer praktisk. Men skulle også hatt et høyskap eller speilskap. De høyskapene jeg har sett går ikke an å plassere helt inn til benkeskapene, tror det er pga servanten stikker litt utfor. Høyskapene pleier også være lavere enn resten av innredningen, altså benkeskap og speil, synes det er litt dumt.

Kunne holdt med 1.20 innredning hvis det var skap bak speilet, hvis ikke måtte vi hatt et høyskap ved siden av, tror vi har plass til 1.60 innredning, men da blir det full vegg!

GLEDER meg ihvertfall til å få speil som ikke rekker helt ned til vasken, drittlei av vannsprut/tannkrem på speilet :)

Hva har dere/liker der av baderomsinnredninger?? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker gjenbruk.

Kjøpte en stoor sjenk fra Home&Cottage, med åpne hyller under og 5 skuffer.

Kjøpte nedfellbar servant som passet til sjenken, lagde hull til den og festet med silikon (man kan eventuelt ha vask som står oppå for de som liker det).

Så kjøpte vi 2 speil fra Bohus som vi satte ved siden av hverandre - ble veldig fornøyd, og så er det noe som ikke alle andre har. Faktisk one of a kind ;)

Skal sies at dette er i shabby chic/fransk landstil.

Skrevet (endret)

"Mine innlegg"

- skal snart pusse opp badet, trenger inspirasjon.. :)

Endret av Almaz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...