Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge ventet du med å ha sex med kjæresten din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ventet i 2 mnd. :)

Har en venninne som ventet 3 dager :hoho: og en annen venninne som ventet i et halvt år :hakeslepp:

Begge er fortsatt i sine faste forhold etter ca.6-7 år.

Men du skal vente så lenge du vil. Ingen, hverken du eller din kjære bør ha sex før begge er klare.

Etter 2 mnd var jeg ganske klar, gadd ikke vente lenger, og typen min hadde vært klar i 2 mnd :sengekos:

Skrevet

Du skal vente til du føler at du er klar =)

For noen er det snakk om 3 dager, andre 3 måneder. Men det har ingenting å si for deg =)

Gjør det du føler er riktig =)

Også vil jeg bare ønske deg lykke til med valget ditt =)

Skrevet

Jeg spør bare fordi jeg lurer altså :) Jeg har hatt en kjæreste og da hadde vi sex før vi ble sammen, så begynte bare å tenke på hva som er "vanlig".

Skrevet

Ha sex når dere begge har lyst og føler det greit. Er bare dumt med regler på det.

Skrevet

Man bør vente til man føler seg klar og er rede for det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi hadde sex fire dager etter at vi begynte å date, fordi det føltes feil å ikke ha det.

Skrevet

Det er jo veldig avhengig av alder da. En 16-åring bør vente noen uker eller måneder, mens en 25-åring fint kan ha sex første kvelden.

Skrevet

Jeg har ventet 3 uker, og jeg har ventet 9 måneder. Av ulike årsaker.. Men det er ikke noe som heter for tidlig og for seint, så lenge begge har lyst. Null press er vel stikkordet.

Skrevet

ikke lenge. møtte han på byen en gang. skjedde ikke noe da. 2 uker etter gikk vi ut sammen, da hadde vi sex. men vi ble ikke sammen før 1,5 år etter vi traff hverandre

Skrevet

Tommelfinger regel: 3'ern.

Minimum 3 dager, maksimum 3 uker.

Går det mer enn tre uker, finner jeg meg noe annet å gjøre.

Går det mindre enn tre dager, føler jeg at dama ikke er til å stole på.

Skrevet

Med eksen kunne vi ikke av gode grunner ha sex før etter 14 dager, og han har fortalt meg i ettertid at han holdt på gi opp hele greia. Men min nåværende gikk det også 14 dager, og han sa ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...