Gjest Gjest Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Er i et nytt forhold med ei herlig jente, vi har hatt sex et par ganger, men så langt hverken slikking eller suging her i gården. Nå er jo alle forskjelige når det gjelder ønske om oralsex, men hvis jeg kan få noen forskjellige meninger her er det jo fint; når forventer dere at en ny type slikker dere? Behøver dere noe tid på å bli trygg på hverandre eller liker dere at han gjør det så fort som mulig?
Gjest Anjelika Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Forventer det første gang man har sex. Det er ikke et krav altså, men bare vanlig. Alle jeg har hatt sex med har gjort det første gang. Tror jeg. Er man klar for å ha sex så er man vel også klar for å ha oralsex?
Gjest ThatWoodcut Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Nå har jeg bare ett forhold bak meg, men jeg vil ikke forvente det før langt ut i ett nytt forhold. Jeg er ikke så veldig glad i det så det kan nok ha noe med saken gjøre
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Noen bruker litt tid før de er klare for det. Kanskje hun "løsner" om du tar for deg henne først?? Bare å krype nedover, se hvordan hun reagerer når du nermer deg. Om hun vil ta imot merker du det og om du er i tvil er det jo bare å spørre om lov. Personlig er jeg ikke så flink til å ta imot, mye pga veldig ustabil syklus. Jeg gir derimot gjerne, men ikke første gangen...må jo spare litt på kruttet
Gjest klara Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Tror mitt første forhold ødela litt det med oralsex for meg, i alle fall en god stund. Jeg var ikke klar for å gi, og følte meg pressa de få gangene jeg gjorde det. Oralsex var uansett ikke en aktiv del av det forholdet. Forholdet etter hadde vi ikke oralsex i det hele tatt (avstandsforhold på et par år omtrent)Der ar det og dårlig komunikasjon ang sex. I mitt nåværende forhold fikk jeg oralsex første gang, og kanskje 3. eller 4. gangen vi hadde sex var jeg klar til å gi. Vi snakka mye om det med en gang, og kjæresten min visste om mine tidligere erfaringer og gjorde meg trygg.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 Som "ung" gjorde jeg det med glede men etter å bli nermest presset til å gjøre det på min x-mann stoppet jeg med det.(Han dyttet hodet mitt nedover og gav "takt" mens jeg holdt på å kaste opp pga han både luktet og smakte skikkelig gammel tiss) Gjør det nå men det er bare takket være en kjæreste som tok seg tid, viste at han var renslig osv.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Vel, i følge en annen tråd her så liker jenter bedre å suge enn å knulle. Så skulle tro at suging var mer aktuelt enn knulling...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå