Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #1 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har kanskje fått solgt brudekjolen min, men må sende den på oppkrav. Greit nok det. Er det noen som har solgt kjolen sin og sendt den langt, og hvilke erfaringer har dere? Hva hvis hun ikke liker kjolen, og den ikke passer og hun ønsker å retunere den. Jeg har jo ikke så lyst til å ha den tilbake hvis jeg får solgt den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. oktober 2003 #2 Del Skrevet 3. oktober 2003 HVis jeg skulle ha solgt kjolen min ville jeg sørget for at kjøper først satte inn de kronene det koster deg å få den pakket og sendt i oppkrav. Altså, først må damen sette inn en hundrings eller så slik at du vet det er sjans for at hun henter den ut. Når hun har cashet ut kjolen er det ingen vei tilbake, med mindre hun sender den tilbake på vanlig måte -uten oppkrav- slik at du har mulighet til å se at kjolen er like fin før du betaler pengene tilbake til henne. (Tex har lang QXL erfaring....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå