AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Jeg er ikke spesielt pen. Er 177 høy og slank, men har hofter. Opplever at menn snur seg etter meg. Men lurer på om det er rompa mi ... Alle liker rompa mi, for å si et sånn. Opplever flere som har sett på romp mi og kløpet meg bak når jeg er ute å går. Så ser dere på stygge jenter også, om det bare er på hennes fine form eller rompe? Og hvordan skal man vite at man er pen eller ikke?
Gjest Gorgonzola Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 :klø: ??????? Alle jenter har hofter, alle gutter også for den del, hva er greia? Om alle liker rumpa di, hvorfor spør du om det da? De færreste klyper noen bak når de er ute og går. Hvis noen sier du er pen så er du det, hvis ikke noen sier det så er du vel ikke det da? Finn deg et annet sted å trolle.....
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Altså - det er sikkert enklere å vite om man er pen enn om man er smart Hva velger du?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 :klø: ??????? Alle jenter har hofter, alle gutter også for den del, hva er greia? Om alle liker rumpa di, hvorfor spør du om det da? De færreste klyper noen bak når de er ute og går. Hvis noen sier du er pen så er du det, hvis ikke noen sier det så er du vel ikke det da? Finn deg et annet sted å trolle..... Jeg troller ikke ... jeg spør et seriøst spørsmål. Jeg har brede hofter, og får da litt stor rompe. Jeg lurte på om gutter generelt snur seg etter en mindre pen jente, selv om hun har fine former og fin rompe. Ja, det er sant, har opplevd noen ganger at folk klyper meg i rompa, og syns ikke det er noe koslig. Trenger noen seriøse svar, takk.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Jeg lurte på om gutter generelt snur seg etter en mindre pen jente, selv om hun har fine former og fin rompe. Ja, men det merker du jo - så hvorfor spørre(?)
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Altså - det er sikkert enklere å vite om man er pen enn om man er smart Hva velger du? "Alle" sier til meg at jeg egentlig er pen, men jeg klarer ikke se hva jeg er.. Dårlig selvtillit Jeg er smart nok, det vet jeg jo, men dette med å være pen vet jeg ikke. Hva mener man med egentlig pen???
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 "Alle" sier til meg at jeg egentlig er pen, men jeg klarer ikke se hva jeg er.. Dårlig selvtillit Da er du nok pen da
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #8 Skrevet 30. august 2010 Ja, men det merker du jo - så hvorfor spørre(?) Så gutter snur seg etter hvilken som helst jente, bare hun er fin å se på bakfra? Det er det samme om hun er stygg eller pen? Da kan jeg både være stygg eller pen, uten at jeg vet hva som er sant.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #9 Skrevet 30. august 2010 Da er du nok pen da Men hva menes med ordet egentlig pen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå