Gjest Brud Skrevet 3. oktober 2003 #1 Skrevet 3. oktober 2003 Hej! Jag ska gifta mig i maj nästa år i Akershus slottskirke. Är det någon som kan rekommendera en bra fotograf och/eller är det någon som har gift sig i Akershus slottskirke var i så fall tog ni bröllopsbilderna. Tusen tack för hjälpen
14062003 Skrevet 3. oktober 2003 #2 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg må igjen anbefale Nordstrandsfotografene - www.nordstrandsfotografene.no Her kan du se hva de tok av oss: http://www.zeromindset.com/merete/photos/2.../fotografbilder
Gjest Tex Skrevet 3. oktober 2003 #3 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har ikke giftet meg der, men tatt masse brudebilder rundt omkring ved festningen. Det kryr av gode bildebakgrunner der!!!
Måne Skrevet 8. oktober 2003 #4 Skrevet 8. oktober 2003 Jeg skal også, jeg skal også!!! - gifte meg i slottskirken altså. Kanskje vi lurer på mye av det samme? Jeg har ikke fått bekreftelse på dato ennå og er litt nervøs. Lenge siden dere fikk vite det?? Please svar!! - Det er så få som gifter seg her så det hadde vært så fint å kunne utveksle litt ideer /erfaringer. Dette hørte jo ikke til i tråden akuratt, men dere andre får overse litt. Send meg en pm da! Maser ikke jeg, vel !
Tyren Skrevet 9. oktober 2003 #5 Skrevet 9. oktober 2003 Nordstrandsfotografene hadde jeg valgt til å ta bildene og så hadde jeg tatt bildene i og på Akershus festning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå