AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Når dere ser en pen jente på gata, og snur dere etter henne, hva tenker dere? Opplever selv dette svært ofte , og lurer derfor på hva dere tenker/ ser på? Er slank, 175 cm, langt mørkt hår..
Gjest Gorgonzola Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Må vi tenke så mye da? Kan være alt fra "snasen - og ferdig med det" (litt som med en spesiell tøff bil), til "wow, kler av henne med blikket, fantaserer om sex med henne i når jeg sitter i bilen på vei hjem - og ferdig med det". Vær glad du er gjenstand for en manns blikk, et øyeblikks oppmerksomhet og et beskuelig objekt, ikke dra det lenger enn det. Om vi snur oss og kikker betyr ikke det at vi etter to nanosekunder starter planlegging av merke på barnevogna, navn, stasjonsvogn eller - Gud forby - vårt fremtidige bryllup......
Gjest bjarne Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 "satan, hu var fin" Og så går jeg videre dit jeg skulle.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Når dere ser en pen jente på gata, og snur dere etter henne, hva tenker dere? Opplever selv dette svært ofte , og lurer derfor på hva dere tenker/ ser på? Er slank, 175 cm, langt mørkt hår.. beskriver du deg selv.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Må vi tenke så mye da? Kan være alt fra "snasen - og ferdig med det" (litt som med en spesiell tøff bil), til "wow, kler av henne med blikket, fantaserer om sex med henne i når jeg sitter i bilen på vei hjem - og ferdig med det". Vær glad du er gjenstand for en manns blikk, et øyeblikks oppmerksomhet og et beskuelig objekt, ikke dra det lenger enn det. Om vi snur oss og kikker betyr ikke det at vi etter to nanosekunder starter planlegging av merke på barnevogna, navn, stasjonsvogn eller - Gud forby - vårt fremtidige bryllup...... Er glad for det, bare lurer på hva deres tanker er.. Er ikke helt av typen som ønsker meg barnevongn og bryllup..
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Selv om de snur seg,betyr ikke det at de syntes du er deilig. Kan være at du er totalt motsatte av hva de tenner på
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #8 Skrevet 30. august 2010 Jeg mener ingenting galt i at dere ser, er bare hyggelig det..
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #9 Skrevet 30. august 2010 Selv om de snur seg,betyr ikke det at de syntes du er deilig. Kan være at du er totalt motsatte av hva de tenner på Mulig det, men da er det jo ikke så mye å snu seg etter, vel..
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #10 Skrevet 30. august 2010 Hva ser dere på da? Pupper, rompe, ansikt, øne, hår?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #12 Skrevet 30. august 2010 Altmulig. Gutter tenner på forskjellige ting. Noen liker rompa, mens andre liker puppa. Noen liker håret og noen liker øynene. Forskjell fra same til same.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #13 Skrevet 30. august 2010 Mulig det, men da er det jo ikke så mye å snu seg etter, vel.. jo mnage som snur seg etter mennesker de syntes ser stygge,rare,merkelige eller oversminka
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #14 Skrevet 30. august 2010 Hvis hun har penger og bra bil ^_^ He.. he.. Trodde det var vi damer som gikk for den...
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #15 Skrevet 30. august 2010 jo mnage som snur seg etter mennesker de syntes ser stygge,rare,merkelige eller oversminka Enig i det, men bruker ikke så mye sminke, og kler meg ganske normalt, og får høre veldig ofte at jeg ser bra ut og er sexy.. Men alle har jo seff forskjellig mening om hva som ser bra ut..
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #16 Skrevet 30. august 2010 Er hun bimbo kan jeg se på henne fordi hun TROR hun er deilig. Helt sant, men absolutt ikke min smak. Jeg ser på bimbogutter også, så de slipper ikke unna de heller. Ser jeg en jeg har sansen for blir jeg like forbløffet. Er bare en eller to stykker som jeg har hatt lyst til å gå bort til og virkelig bli kjent med på gata, pga utseendet. Men det har jeg absolutt aldri fått meg til å gjøre!
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #17 Skrevet 30. august 2010 Jeg synes hvertfall det er kult dere tørr å se.. ikke alle jenter gjør det..
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2010 #18 Skrevet 30. august 2010 Hva ser dere på da? Pupper, rompe, ansikt, øne, hår? Ser mye på helheten, men mer spesifikt er jeg nok en rumpe/lår/beinmann. Korte, litt trange shorts på et par litt solbrune og velstelte bein Vel, det har vært mye pent å se denne sommeren, korte shorts har jo vært veldig på moten, og jeg kan ikke si jeg klager...
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #19 Skrevet 30. august 2010 Ser mye på helheten, men mer spesifikt er jeg nok en rumpe/lår/beinmann. Korte, litt trange shorts på et par litt solbrune og velstelte bein Vel, det har vært mye pent å se denne sommeren, korte shorts har jo vært veldig på moten, og jeg kan ikke si jeg klager... da kan du få se på mine.. passe veltrente også...
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #20 Skrevet 30. august 2010 Takk for bra svar! Forsett å se på pene jenter på gata, vi ser på dere også, bare sjuler det litt mer.. he.. he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå