Mara Jade Skrevet 30. august 2010 #1 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg er med i en klubb, og vi bruker t-skjorter (herrefasong) og jeans når vi er på eventer. Det ser ikke sånn veldig bra ut, og jeg føler meg veldig guttete og fasongløs. Har dere noen tips til hvordan jeg kan få det til å se bra ut? Vurderer å sy inn t-skjortene slik at de blir ettersittende, men det er sikkert masse annet jeg kan gjøre i tillegg? Er ikke sånn kjempeflink til å kle meg i utgangspunktet, og når "uniformen" er jeans og t-skjorte er det jammen ikke lett å se bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 31. august 2010 #2 Del Skrevet 31. august 2010 MEd ettersittende jeans og høye hæler? Evt noen pene ballerinasko? Og kanskje du kan pynte det litt opp med et stort smykke? Evt. et fint skjerf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dainty Skrevet 31. august 2010 #3 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg har hørt mange menn si at t-skjorte og jeans er noe av det beste en jente kan ha på seg, fordi man da fokuserer på jenta inni klærne snarere enn å se allslags pynt og fjas. Jeg ville spilt på hår og makeup for å lage en kontrast til det enkle antrekket. Stort, volumiøst hår + bedroom eyes eller dyprosa lipgloss = mucho sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 31. august 2010 #4 Del Skrevet 31. august 2010 En flott bukse, kule sko og den minste størrelsen av de herret-skjortene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 31. august 2010 #5 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg syr inn mine tskjorter slik at de får jentefasong! Da kan de gjerne framheve puppene ganske mye, uten at det blir vulgært. Og jeg bruker olabukser som framhever rumpa mi, og bruker høyhelte sko. Se på henne: http://farm4.static.flickr.com/3014/2340955819_10e77f9c46.jpg sy inn tskjorta, så er du godt på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murder Skrevet 1. september 2010 #6 Del Skrevet 1. september 2010 Kanskje en blazer kan pynte opp antrekket litt? Synes selv at blazer og t shirt kan være noe av det fineste en kvinne kan ha på seg http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=7238884Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå