Fat Sally Lee Skrevet 3. oktober 2003 #1 Skrevet 3. oktober 2003 De fleste par har en egen sang som minner dem om tiden de ble sammen, første gangen de danset/kysset osv. Sangen "vår" er Unckle Cracker - Follow me Hva er sangen deres?
Rapitap Skrevet 3. oktober 2003 #2 Skrevet 3. oktober 2003 Herregud! Første tegn på unormalhet Anafugia!! Du og din mann har jo ingen sang i det hele tatt! Ikke så mye som en liten tone eller frase. Det er skremmende! (hehe)
Marianne Skrevet 3. oktober 2003 #3 Skrevet 3. oktober 2003 Through the years med Kenny Rogers er vår sang
Rachel Skrevet 3. oktober 2003 #4 Skrevet 3. oktober 2003 Kylie Minogue- Can`t get you out of my head :oops: (Selv om vi hadde vært sammen i et år allerede da denne var populær)
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #5 Skrevet 3. oktober 2003 Vi har egentlig 2 sanger som er våre vi.. "All I need" og "You make it easy" av Air. Vi hørte masse på disse sangene når forholdet vårt gikk inn i en "seriøs" periode, og de vekker alltid mange gode minner.
Gjest sexysadie Skrevet 3. oktober 2003 #6 Skrevet 3. oktober 2003 Min X-kjærestes og min sang var David Bowie`s Strangers When we meet. Noe av d vakreste nummer han har skrevet.
Mrs. B Skrevet 3. oktober 2003 #8 Skrevet 3. oktober 2003 "If I let you go"' date=' med Westlife. [/quote'] Dette er faktisk den sangen jeg forbinder mest med mannen min og jeg også! Vi hørte mye på den i begynnelsen.
Champagne Skrevet 3. oktober 2003 #9 Skrevet 3. oktober 2003 Tror ikke vi har noe sang Forbinder "Outiside" med Staind med han, spes begynnelsen (and you, you bring me to my knees..). Den hørte jeg endel på før vi ble sammen og alt bare var trist og leit.
Kalas Skrevet 3. oktober 2003 #10 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg føler at "Plug me in" med AddNtoX er vår sang. Rå video, og vi er kongen og dronningen av dansegulvet når denne spilles.
bluebird Skrevet 3. oktober 2003 #13 Skrevet 3. oktober 2003 De fleste par har en egen sang som minner dem om tiden de ble sammen' date=' første gangen de danset/kysset osv.[/quote'] Vi har ingen sang. Vi har aldri danset sammen. Vi har aldri ky.... Jo, det har vi.
Pusekatt Skrevet 3. oktober 2003 #14 Skrevet 3. oktober 2003 Darren Hayes - Insatiable! Min kjære sa at den sangen beskrev hans følelser for meg.....*smelte*
Gjest care Skrevet 3. oktober 2003 #15 Skrevet 3. oktober 2003 Min sambis vil ikke ha noen sang :-? :cry:
Gjest Madam Felle Skrevet 3. oktober 2003 #16 Skrevet 3. oktober 2003 Husker ikke det jeg :oops: Vi danset sammen på første daten, og det var da jeg fikk det første kysset også, men husker ikke hva slags sang det var :oops: Gjør ingenting for det gjør ikke sambo heller
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #17 Skrevet 4. oktober 2003 "I`m gonna give you a lick of my razor tongue..." går refrenget, i latinorytmer. Jeg vet ikke hva den heter eller hvem som synger- gjør noen her? Ihvertfall var det den sangen de spilte da vi først fikk øye på hverandre på et utested. Og det var Pusen som fortalte meg det et år senere... ,så da har vi også en sang! La Flaca
Joplaya Skrevet 4. oktober 2003 #18 Skrevet 4. oktober 2003 Tenkte vi ikke hadde noen spesiell sang da jeg først så denne tråden. Men så kom jeg på det: "Å hvis rompa di er stor kan du bruke den til spisebord" Men det er helt sant!
Tilde Skrevet 4. oktober 2003 #20 Skrevet 4. oktober 2003 "When you say nothing at all" med Ronan Keating
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå