Novemberbryllup Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Hei er det noen som veit om en skikkelig gullsmed i Oslo? Jeg tenker på en som faktisk lager smykkene selv og gjør jobben på bestilling?
CathFoto Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Sjekk ut www.tikadesign.no Hun samarbeider også med en dyktig juvelfatter.
lilleGrethe Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Jeg har blitt anbefalt en mann som har butikk i kirkeristen. Har ikke navnet, men det var en annen gullsmedbutikk (kjede) som anbefalte ham, så jeg regner med at han er flink. Han har visst ikke så fleksible åpningstider, det er visst best å komme på dagtid på en ukedag.
annel Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 På Oslo Diamantsenter har de egen gullsmed som lager ringer. Det ligger ikke så langt unna Oslo City, bortenfor H&M. Han laget min forlovelsesring og jeg er veldig fornøyd med den!
bittebær Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Sjekk ut Sugarshop på Bislet! Hun er superhyggelig, og veldig kreativ! www.sugarshop.no Endret 29. oktober 2010 av bittebær
minipia Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Anbefaler Melo Melo http://www.melomelo.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå