Gå til innhold

Bombay serien fra Bohus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker Bombay serien fra Bohus. Nå vil jeg ha en litt mørk tre stil på badet. Er det noe jeg kan behandle møbler med, så de tåler å stå på bad? Holder det med en veldig god avtrekksvifte?

Kan jeg bruke panel på baderoms veggene?

Håper noen har peiling på dette? jeg har liksom sett det for meg nå og greier ikke gi slipp på tanken..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia,jeg har hatt india på badet i noe år,(serien som kom før bombay) har flyttet det ut fra badet nå men alt er like fint.De fleste jeg kjenner har panel på veggene.Kjempefint.

Skrevet

Jeg vil tro at både Bombay og India seriene vil trives bedre på bad enn i andre rom :) Hvis du leser det med liten skrift når du kjøper møblene, tåler de ikke den lave luftfuktigheten i Norge, så det vil bli sprekker pga tørke. Har selv India møbler i stuen, og etter 6-7 år er de temmelig stygge (i forhold til da de var nye). Anbefaler uansett å kjøpe voks (får kjøpt både på Bohus og Skeidar) som passer til disse møblene. Da blir de kjempefine, hvis de skulle fått en liten skade :)!

Skrevet

Supert!! Tusen takk for svar! =)

• 2 år senere...
Skrevet

hva heter serien før Bombay ? Jeg har et stuebord, men det er ikke Bombay, det er noe som ble solgt på samme tiden. Ser litt finere ut enn Bombay, men det er noe indisk med det treverket som sprekker. Husker bare ikke navnet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...