Gjest Gjest Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 "Hva er det ved meg du liker?" sa en jeg trives godt med og som det kanskje etterhvert blir et forhold med, det er for tidlig å si ennå... Det er endel ting som vi må finne ut av før vi evt blir sammen, ting som ikke er så supre. Siden jeg ikke oser over av forelskelse, kommer ikke svaret uten at jeg trenger å tenke meg om. "Tenk på det du, så snakkes vi i kveld;)" sa han og la til at han skal si hva det er han liker ved meg. Han er den han er. Han er han, ingen andre er som han. Han er kjekk. Han får meg til å smile. Jeg liker å ha han i nærheten. Å kysse han. For meg er ingen andre gutter interessante. Jeg bryr meg masse om han og har kun øyne for han. Men vet ikke hva jeg skal si. Hva gjør han så spesiell for meg? Får ikke helt til å sette ord på det...
Jordbæra Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 si sannheten. og spør om det samme til han Ærlighet varer lengst. Si også at det fremdeles er tidlig - men at du føler det du gjør
Gjest Thefainter Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Han er den han er. Han er han, ingen andre er som han. Han er kjekk. Han får meg til å smile. Jeg liker å ha han i nærheten. Å kysse han. For meg er ingen andre gutter interessante. Jeg bryr meg masse om han og har kun øyne for han. Men vet ikke hva jeg skal si. Hva gjør han så spesiell for meg? Får ikke helt til å sette ord på det... Jeg syns det var et bra svar, jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå