alex.zorro Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Hei jer en gutt på 18 som lurer på en ting . hvordan liker dere kvinner å bli skjekka opp , liker dere det i hele tatt? . jeg vet ikke helt hvordan jeg skal skjekke opp en kvinne , for eks på byen eller på en fest eller hvor som helst. kan dere lære meg de beste triksene. takk
Gjest Bianca28 Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Hei jer en gutt på 18 som lurer på en ting . hvordan liker dere kvinner å bli skjekka opp , liker dere det i hele tatt? . jeg vet ikke helt hvordan jeg skal skjekke opp en kvinne , for eks på byen eller på en fest eller hvor som helst. kan dere lære meg de beste triksene. takk Har ikke sansen for sjekketriks. Det beste er vel at du går bort og snakker til jenta og er deg selv egentlig
alex.zorro Skrevet 30. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2010 Har ikke sansen for sjekketriks. Det beste er vel at du går bort og snakker til jenta og er deg selv egentlig takk for svaret . men hvordan skal man begynne å gå frem da , hva skal man begynne ¨å si eller snakke om? . for å ha god sjans til å lykkes.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Hvis du og jenta utveksler noen smil og blikk på byen (eller hvor som helst), så hadde hvertfall jeg likt at du kom bort. Enten kan det være noen dødsteite sjekketriks (så jeg vet at du kødder, og vi ler av det), eller begynne å prate om hva som helst. Bare vær deg selv
Tulling Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Bare si hei og prat normalt uten å komme med dårlige vitser eller sjekketriks, stor sjanse for at humor ikke faller i smak i en slik situasjon når det er en person du aldri har snakket med før. du kan jo prate om hvordan det går osv, enkelt småprat. Og så ta det derifra.
m74 Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Det finnes jo en masse litteratur på feltet. Det funker visst kjempefint sies det, med pinlig nøyaktig innstuderte replkker som gjør at du fremstår slik at du kan plukke opp og pule hvem som helst fra hvorsom helst. ...eller så kan du beholde selvrespekten og integriten og plumpe uti med noen halvdårlige standard introer og gå hjem alene en god andel av gangene sånn som oss andre Jeg er 35 og lærer meg aldri sjekking som kunstfrom - men de gangene jeg kommer i snakk med damer og fortsetter med det så er det jo fordi det funker og er ok. Det er i grunnen det hyggeligste morgenen etter også. mener nå jeg da
Gjest Gorgonzola Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Sånne Donald Duck tips som bare si hei, småprat, vær deg selv, kom deg opp tåballene, vær litt fremoverlent og vis tydelig din interesse kan du bare glemme, det funker i beste fall som en inngangsportal til at dere blir litt kjent, på sikt venner og at jenta dermed har skaffet seg en trøstende skulder og en mental søppelkasse når sorgen og frustrasjonen over alle uoppnåelige menn må få et utløp. Herregud, hvor mange tråder eksisterer ikke her på KG med tema "hjelp, betatt av en kollega", "lykkelig nygift men forelsket i en annen", "en på treningssenteret viser tydelig interesse for meg, enda jeg er samboer- what to do?" eller "sliter med eks'en, hvordan få ham tilbake?" Hør her; jeg har en svært god kamerat som alltid blir gjenstand for usedvanlig mye oppmerksomhet fra damer. Han er ganske gjennomsnittlig ok å se på, slank og ikke spesielt bevisst på klesvalg. Men - han har blikket og det verbale i perfekt orden. Hans atferd er akkurat passe arrogant, han er passe småspydig og passe morsom. Han viser med hele seg at han ikke tar hvem som helst og alle disse ingrediensene kombinerer og doserer han tilpasset sosial setting og omgivelser med svært godt utviklede antenner. Og det funker alltid. Jeg har ikke tall på alle fester og turer vi har vært på og han ender alltid opp med en ONS dersom han vil/gidder. Det gjør han selvasgt ikke hver gang, dessuten er han godt gift. Jeg slutter aldri å forundre meg over hans evne til å begeistre det motsatte kjønn. Han er det beste empiriske beviset på at damer ikke nødvendigvis tenner på feit lommebok, dyre dresser eller blanke biler, han har nemlig intet av slikt jordisk gods i den klassen. Men det er kanskje ikke det som teller mest for damer heller når det kommer til ONS......
Gjest Bianca28 Skrevet 30. august 2010 #8 Skrevet 30. august 2010 takk for svaret . men hvordan skal man begynne å gå frem da , hva skal man begynne ¨å si eller snakke om? . for å ha god sjans til å lykkes. Hmm vet ikke. kommer vel an på situasjonen. bare si hei og hils på og begynn å snakk, ikke kom med innlærte replikker, bare vær hyggelig og imøtekommende og ja vet ikke hvordan du skal innlede, men bare begynn med vanlig smalltalk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå