Lulubo Skrevet 1. september 2010 #2 Skrevet 1. september 2010 Prøv stearinlysene fra Løten, dette er kvalitetslys som ikke skal sote.
Wonders Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Løiten lys sine. De fåes kjøpt i Oslo på Alna, butikken er nyåpnet og heter 2troll. Usikker på hvor mye lys. De er svin dyre, men soter ikke. Ikea sine soter som bare F.
Gjest Rosemor Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Jeg er enig med de andre, prøv Løiten lys. De er kanskje dyrere i innkjøp, men de varer utrolig lenge. Jeg har kjøpt mange lys derifra, og de fleste kule- og kubbelys derfra har en brennetid på 50 timer...
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Husk også å ikke ha for mye trekk i rommet, og at veken på lyset ikke er for lang. Da blir det mer sot
Wonders Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 (endret) Bra du sparket i gang diskusjonen, ts. Nå på høsten setter jeg ut to lykter på terassen. Sånne med glass som er så poppis. Jeg liker at det er koselig ute mot høst, og gjennom hele vinter'n. Jeg sluttet med det i våres for hver dag glemte jeg å ta de inn når jeg la meg. Og på morgenen husker jeg i hvert fall ikke sånn. Så når jeg kom hjem fra jobb så hadde kubbelyset smeltet å lå lent mot glasskuppelen. Solen begynnte å bli varm ja. Nå er det på tide å sette ut lykter igjen. Gleder meg Ja vi tenner våre lykter når det mørkner... Endret 2. september 2010 av Wonders
ashera Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 IKEA sine hvite kronelys er av ekte stearin, og soter ikke.
Rosenrød Skrevet 2. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2010 Er du sikker, Ashera? Føler jeg har hatt lys fra Ikea som soter som bare det.... Men det er muligens noen andre. Løiten lys er et godt tips, men de har ikke utsalgssteder i Stavanger... Eller har de det?
Aricia Skrevet 2. september 2010 #9 Skrevet 2. september 2010 IKEA sine hvite kronelys er av ekte stearin, og soter ikke. - de sverger jeg til også!
Aricia Skrevet 2. september 2010 #10 Skrevet 2. september 2010 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/27150010
Rosenrød Skrevet 2. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 2. september 2010 Så flott! Da kan jeg kjøpe dem. Finned de i kubbelys også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå