AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Bruker du bind så blir du blind. Bruk heller tampong så blir du fjong. Også får du bedre plass til en dong.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Hva om man bruker menskopp? Da blir det nok stopp.
Hoppetaujenta Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Jeg er ganske glad for at jeg lever her og nå, med alle bekvemmeligheter innenfor rekkevidde.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 I gamledager brukte de blader. Det minnet meg på en ting fra barnedommen. Var på klassetut ut i granskauen og ei jente gikk for å tisse. Hun tørket seg med blader, trodde hun. Det var brennelse. Au. 1
Antlers Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Det minnet meg på en ting fra barnedommen. Var på klassetut ut i granskauen og ei jente gikk for å tisse. Hun tørket seg med blader, trodde hun. Det var brennelse. Au. Au!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 på dassveggen på skolen elle? elle meg fortelle?
Djungelvrål Skrevet 7. september 2010 #10 Skrevet 7. september 2010 I gamledager brukte de blader. Blader? De strikket/heklet egne bind også la de dem til bleking i sola etter de var kokt.
Antlers Skrevet 7. september 2010 #11 Skrevet 7. september 2010 Blader? De strikket/heklet egne bind også la de dem til bleking i sola etter de var kokt. Åh så smart, da Ja, det er èn av metodene som ble benyttet... Mose ble også brukt, så nå lærte du enda noe nytt i dag.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #12 Skrevet 7. september 2010 Åh så smart, da Ja, det er èn av metodene som ble benyttet... Mose ble også brukt, så nå lærte du enda noe nytt i dag. Ah, det er forfor vi er flat mellom beina.
Antlers Skrevet 7. september 2010 #13 Skrevet 7. september 2010 Ah, det er forfor vi er flat mellom beina. Kanskje det er derfor vi kaller det "mosedotten"?
Meridian Skrevet 7. september 2010 #14 Skrevet 7. september 2010 Det var vel ikke alle som hadde tilgang på bind i gamle dager. Lurer på hva de gjorde da? Satt de på potte i en uke? Eller gikk de rundt med avispapir? Må ha vært mye søl og gris. En tante av meg sa at de hadde så ren og usyntetisk mat i gamle gamle dager, at de blødde annerledes enn vi gjør idag. De bløde bare når de skulle på do, for da presset de blodet ut når de presset ut tiss eller bæsj. Idag blør vi som bare det og har mens-smerter, fordi vi spiser så mye rart og syntetisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå