Gå til innhold

Uff ... syns dette var litt spooky

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Saken er den at jeg har profil på en nettdatingside. Her en dag fikk jeg mail fra en fyr på andre siden av landet (utenfor min aldersgruppe hvis det skulle bety noe). Han skriver en kort melding at vi har helt like profiltekster... Og det stemmer. Mine første 3 linjer er nøyaktig /ordrette like hans. Det er brukt ord som relasjon og samhørighet.

Jeg skrev en tullemail tilbake om at han hadde kopiert min tekst, og fikk svar tilbake som virket oppriktig og hyggelig at det hadde han ikke.

Det som skremmer meg litt, er ikke han, men meg selv. Jeg vet at jeg redigerte teksten min for noen månder siden (alstå disse 3- 4 linjene), men klarer ikke å huske at jeg kopierte noen sin tekst. Jeg husker at jeg leste noen sin profil og derfra fikk tanker om å endre min, men alstå ikke at jeg kopierte teksten.

Så jeg blir altså stresset av at jeg ikke husker, og at jeg lurer på hva som har skjedd. Går det ann at to profiltekster er nøyaktig like, med komma/punktum på de same stedene, sånn helt tilfeldig.. er det vanlig å "glemme" sånne ting...

Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget... men tenker på dette. Er 35 år by the way.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...