AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Har vært sammen med kjæresten min i et år nå og vi har det kjempefint sammen. Helt siden jeg traff han så har jeg vært vitne til at han har forferdelig med flaks, omtrent Anton-flaks. Han finner penger overalt. En hundrelapp her, en tusenlapp der. Alltid så finner han noe og det er jo ikke småtteri heller. Jeg har selv sett at han har funnet. Ikke at han plukket det opp fra bakken ogh sett det selv at det lå der, men at han plutselig stikker hånda i den greia pengene kommer ut av i minibanken og lignende f.eks og sier plutselig, oi, se hva jeg fant. Og sånn fortsetter det. For ikke lenge siden så fant han en lommebok med 13 000 kroner i. Jeg så det ikke, men han kom hjem og viste meg det. Lommeboken hadde ikke noe id. Før det fant han 7 000 i postkassa. Men hvem klarer å miste så mye der? Og hvem er det som finnr så mye penger? I går så kom han hjem fra ferie i utlandet og nå har han 300 000 på kontoen. Han fant et vinnerlodd på bakken sier han. Er det mulig å ha sånn flaks eller kan han drive på med andre ting? Har nå begynt å blitt litt bekymret. Hva burde jeg gjøre? Jeg har sagt fra til han, men han blir bare såret da og sier selv at han er vel bare heldig uten å forstå hvorfor. Jeg er litt redd for at han kan drive med narkotika eller annen kriminalitet, men jeg vet jo også hvor mye i mot han er det. Spiller han bare? Det sliter også på samvittigheten min.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 300 000,- på konto og "fant et vinnerlodd på bakken" hadde skurra veeeldig hos meg. Da skulle jeg hatt kraftig bevis på hvor pengene kom fra ihvertfall. Alt hørtes shady ut i mine ører..
Gjest Audiot Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Her er det nok noe rart på gang ja. Organisert kriminalitet..?
Gjest Bond Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Høres litt usannsynlig ut, og jeg må nok si at det virker litt suspekt.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Altså, enkelte kan ha utrolig flaks. Søsteren min er sånn som har funnet penger og smykker der vi andre har funnet dritt. Hun har vært slik helt siden vi var unger. Hun vinner HVER gang hun skraper et lodd, tipper lotto eller kjøper bingobong. Det høres ganske utrolig ut, men hun har bare så helt syk flaks. Men her er det ikke snakk om så høye summer, men jeg vil tippe at i løpet av et år innkasserer søster minst 100 000 i gevinster. Men hvor mange mennesker er det der ute med sånn flaks egentlig.. Jeg ville vært litt mistenksom når det kom til kjæresten din.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Hahahahaha! Naiviteten har visst ingen grenser på kvinneguiden.no. Når jeg leser slikt tenker jeg at jeg kunne blitt millionær hvis jeg klekket ut en svindel kun rettet mot kvinner. Hallo i luken! Selvfølgelig finner man ikke lommebøker histen og pisten i hytt og pine, og man finner ikke 300,000 etter en ferie i utlandet.. Herregud da kjerring, nå må du ta deg sammen og ikke latterliggjøre deg selv ytterligere! Selvfølgelig driver denne fyren med vinningskriminalitet, og han er tydeligvis lystløgner i tillegg. At du tror på han, gir han en eller annen nytelse. Lommeboka hadde han nok stjålet fra noen, og deretter KASTET all form for ID i søpla. Det er totalt unormalt at pengebøker som blir mistet ikke inneholder noen form for ID. Når det gjelder de 300,000: Her er det bare to muligheter i grunn. 1) Salg av store mengder narkotika. Dette vil stemme bra med en utenlandsreise. Han har dratt til Sverige, til Latvia, Estland, Nederland etc, og henta 1 kilo amfetamin eller heroin eller noe, og solgt dette videre og tjent store penger. Han kan havne i fengsel i minimum 10 år når som helst, og da mener jeg _når som helst_! 2) Svindel/ran. I Oslo er det relativt vanlig at shady sigøynere lurer folk fra penger. Da er det et par metoder de bruker. Annonserer en bruktbil litt billigere enn vanlig, folk kommer løpende med penger for å møte de, så tar de bare pengene og stikker. En annen metode er at de lurer business folk og lokker de med valutaveksling og kanskje til og med antyder at de skal veksle sorte penger, "her kan du doble pengene dine hvis du hjelper meg med å vaske mine penger", og så tar de bare pengene og stikker. Uansett, fyren er kriminell. Tungt kriminell. Og du er naiv, blåøyd, og, ja.. jeg må nesten bare si det rett ut: Lettlurt/dum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå