lulle Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Jeg skal kjøpe meg rettetang og lurer på hva jeg skal se etter... hva gjør en rettetang god eller dårlig? Takk for svar på forhånd:-)
BeautyFuzz Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 En god rettetang skal ikkje bare rette bra, men skal være minst mulig skadelig på håret. En rettetang med keramiske plater sliker mindre på håret enn en rettetang med "vanlige" plater. GHD er den beste rettetangen du får tak i. Den har keramiske plater, varmes opp og er klar etter 20sekunder. slår seg av automatisk viss du glemmer den ( slik at den minser faren for brann). Den e dyr i norske frisørsalonger opp til 3000kr. Men du får den billig hos Feelunique.com.. Det er bedre å invistere i EN god rettetang som ikkje sliter og ødlegger håret så mye.. En å invistere i mangen dårlige som også kan ødelegge håret ditt:)
lulle Skrevet 30. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2010 En god rettetang skal ikkje bare rette bra, men skal være minst mulig skadelig på håret. En rettetang med keramiske plater sliker mindre på håret enn en rettetang med "vanlige" plater. GHD er den beste rettetangen du får tak i. Den har keramiske plater, varmes opp og er klar etter 20sekunder. slår seg av automatisk viss du glemmer den ( slik at den minser faren for brann). Den e dyr i norske frisørsalonger opp til 3000kr. Men du får den billig hos Feelunique.com.. Det er bedre å invistere i EN god rettetang som ikkje sliter og ødlegger håret så mye.. En å invistere i mangen dårlige som også kan ødelegge håret ditt:) Kikket på feelunic sine sider, men de hadde flere forskjellige. Kan du sende meg en link til en du mener er god?
Felia Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Hatt min GHD tang i hvertfall 6 år, den er fortsatt like god. Jeg sverger hvertfall til GHD
BeautyFuzz Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Viss du ikke bryr deg om farge og slikt så kan du kjøpe den helt vanlige.. De limited edition er bare fargen og litt tilbehør som du får med som oppbevaring veske o.l som er forskjell. men selve tanga er den samme... De har 3 forskjellige tenger.. Mini styler, Salon styler og IV styler. Selv syns eg IV styler e best. Den kan du også krølle håret med. Minien er for kort/tynt hår. og salonen er meir beregnet i frisørsalonger hvor det skal gå kjapt og har forskjellige hårtyper innom, som afrikansk tykt afro hår:) Så har du normalt norskt hår så er IV styleren best: http://www.feelunique.com/p/GHD-New-IV-Styler Husk dette er engelsk nettside så du muligens må betale 25% moms i tollen ( kan også vær du slipper.. MEN feeluniqe betaler tilbake det du måtte betale ekstra i moms. De refunderer) Så ta vare på kvitteringa om du må betale moms og ta bilde av den og send til feelunique så får du de penga tilbake:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå