AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #1 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg datet en gutt som gikk fra å være en date til å bli en friend with benefits. I starten var jeg litt skeptisk, da jeg var usikker på om jeg var interessert i noe mer. Fant ut at jeg ikke har noen dypere 'feelings' for han, og at dette er en grei ordning. Tingen er at han vil ikke snakke om at dette er et friends with benefits-forhold. Jeg nevnte for han at det er veldig greit å ha en slik "kompis" i stedet for å finne noen random. Da ble han helt rar og begynte å snakke om noe heeelt annet. Dette har skjedd meg ett par ganger nå. Han innrømmer liksom ikke at vi har et møtes-kun-for-å-ha-sex-forhold, samtidig som han åpenbart ikke vil finne på noe annet (kino,møte venner, ut å spise) heller. Det er akkurat som at han skal få meg til å tro at jeg er på date med han. Vi spiser mat og ser film, og etterpå sier han at jeg kan ligge over om jeg vil. Da har jo siste bussen gått for over en time siden...dette skjer hver gang. Prøver han å lure meg til å tro at det er en date (når alt han vil er å kose) , eller prøver han å lure seg selv (til å tro at han er "skikkelig")? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #2 Del Skrevet 30. august 2010 Hahaha! Gutter i et nøtteskall.. er nok egoet hans som snakker.. Han lurer nok seg selv ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #3 Del Skrevet 30. august 2010 Hehe, synes ikke dette er så typisk gutter. Har hatt flere andre slike 'kompiser' oppgjennom, men de har alltid vært åpne, og ikke minst klare på at dette er kun for sexens skyld og ikke noe mer. De har faktisk vært omvendt fra han, og redde for at jeg skulle legge noe mer i det. Og ikke late som om det er en "date" slik han gjør. Er han flau for å ha ei fast dame å ringe innimellom når nøden blir stor? -TS- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå